Even m'n hartje luchten hoor meiden!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik ben al een heel gelukkige mama van een zoontje, nu iets ouder dan 2 jaar. Pas geleden besloten we om toch voor een tweede te gaan, joepie! Maar we besloten er niet teveel mee bezig te zijn en moeder natuur gewoon haar gang te laten gaan. Als we er nog een lief jongetje of meisje bij mogen krijgen, geweldig! (we zouden het harstikke leuk vinden een broer of een zus voor ons zoontje bij te hebben) Maar als blijkt dat het er ééntje blijft vinden we dat ook helemaal prima en proberen we er niet verdrietig om te zijn want we hebben al een gezonde kleine man. Nu wil het geval dat ik altijd voel wanneer mijn eisprong is, tenmniste, dat denk ik. Ik voel altijd een bepaalde kramp. De avond dat ik het deze maand voelde hebben we niet "geklust" . Pas de avond erna (dit was op vrijdag). Als het waar is dat een eitje maximaal 24 leeft dan hadden we op dat moment nog precies een uur haha.. als ik het vergelijk met het tijdstip waarop ik mijn kramp een dag eerder voelde. Alleen het vreemde was, 2 dagen later op zondagavond kreeg ik een kramp ter hoogte van mijn eierstok links. De volgende dag had ik een vreemde hoofdpijn achter de ogen zoals ik dat voelde toen ik erachter kwam dat ik zwanger was van de eerste. Daarna volgde al snel een vreemde smaak in mijn mond. Weer een dag later keek ik in de spiegel en ik zag bleker dan bleek. Ik voelde aan alles dat er iets aan het gebeuren was in mijn lijf en ik herkende het gevoel van de eerste. Nu is vandaag zondag, een week later van toen ik de 2e krampen voelde. Ik ben grieperig, moet (nu al?) vaak plassen en wordt al dagen 's ochtends met een schreeuwende honger wakker en ik kan ik niet weachten met eten terwijl ik nóóit maar dan ook nóóit voor 10 uur ontbijt haha...
Komende vrijdag kan ik op zijn vroegst gaan testen als blijkt dat mijn menstruatie uitblijft. Nu ben ik eigenlijk alleen zo benieuwd, zou ik nu gewoon griep hebben of toch zwanger zijn?
Liefs van mij!

Hoi Madelief,

Wat spannend allemaal zeg! Je voelt toch van alles ook al probeer je er niet teveel mee bezig te zijn haha
Wat je gevoeld hebt kan best je eisprong zijn en de 2e keer de innesteling. Ik heb net een miskraam gehad maar had eigenlijk al vrij snel klachten zoals heeel moe, wit en moe eruit zien, misselijk in de ochtend, juist geen honger...... Zoals je ziet lijken jou klachten wel aardig hetzelfde.

Nu nog een week afwachten en wat duurt dat dan lang he! Ik ga heel hard voor je duimen dat het raak is...... Succes met afwachten!

Ohh heel spannend zeg!
Tja..het kan allemaal dus dat is erg lastig te zeggen. Op zich wel gunstig dat je de kwaaltjes herkend van je vorige zwangerschap, dus wie weet!

Nog even afwachten....
Wij zitten ongeveer tegelijk op het wachtbankje!

Bedankt voor jullie berichtjes! Zo zie je maar weer niemand heeft de antwoorden want elk lichaam is anders. Maar het is zo fijn even je verhaal kwijt te kunnen. Lang leve de forums! :)

Lieve beauty27, wat erg dat je een miskraam hebt moeten krijgen meis! Ik duim heel erg voor jou dat je een volgendekeer hartstikke gezond zwanger mag zijn en er heerlijk van mag gaan genieten!
En lieve Butterfly1.. Wanneer mag/kun je gaan testen? Heb jij al symptomen waarvan je denkt...hey...?

Ik vind het ook zo fijn om hier mijn verhaal te vertellen... ff je ei kwijt ;-)
Als ik uitga van de laatste 2maanden (27dgn) dan moet ik zondag ongesteld worden...
Ja.. Voel zoveel maar kan ook tussen mijn oren zitten haha!
Mijn borsten zijn gevoelig en heb veel afscheiding.en buikpijntjes maar dat hoeft bij mij niks te betekenen want dat heb ik de laatste maanden elke keer.
Helaas laat een gezonde zwangerschap al jaren op zich wachten :-(
Wij hebben 1 dochter van 4,5. En na haar 3miskramen en een bbz gehad :-(

Je hebt trouwens een leuke nickname ;-)

Nou meid R.E.S.P.E.C.T voor jou hoor! Das niet niks wat je in de tussentijd hebt meegemaakt. Maar...count your blessings zou ik zeggen lieverd. Je hebt al een heerlijke meid! Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat je er toch nog graag eentje bij zou willen. Ik ga heeeeeeeeeeeel hard voor je duimen hoor! Heel veel geluk gewenst voor jullie! Hoe oud ben je eigenlijk butterfly1? Ik ben 31 geworden deze zomer.

Dank je voor je respect ;-)
Ik ben zeker heeelll blij met onze meid, maar daardoor is de wens voor een 2de niet minder, mischien zelfs alleen maar groter.
Ze wilt zooo graag een brusje hebben. Vraagt het zo vaak. Om ons heen zijn er zoveel baby s geboren en dat is best lastig.
Op het forum zwanger worden na een miskraam staat nijn hele verhaal. Is al wel van vorig jaar, dus even een oagina of wat terug lezen. (als je zin hebt natuurlijk)

Ik ben ook 31!

Liefs butterfly

Oagina moet Pagina zijn ;-)
Staat op pagina 3 titel is: hoeveel kan je aan?

Terug
Bovenaan