Ik heb je verhaal gelezen vrouw. Ik weet niet hoe het is, maar ik kan me er wel een voorstelling van maken. Jeetje wat moet dat moeilijk voor jou en je gezin geweest zijn. Want een mama kan maar zoveel verdragen, maar een papa ook. Want hij ziet zijn vrouw niet op de manier zoals ze altijd is en de onvrede dat hij haar niet kan helpen speelt ook vast en zeker een rol. Ik hoop dat jullie veel hebben kunnen praten met mensen waar je echt iets aan gehad hebt in de tussentijd. Soms kan een verhaal van iemand anders een ander licht werpen op je situatie waardoor je er anders naar gaat kijken.(een soort AHA momentje zoals Oprah Winfrey zou zeggen) 😉 Ik begrijp wel uit je berichtjes hierboven dat jullie toch de kracht hebben kunnen vinden om het weer te proberen. Je bent tenslotte ook pas 31, ik geef je helemaal gelijk! Als je iets zoooo graag wilt uit het diepste van je hartje,..... Dus... laten we de virtuele handjes in elkaar slaan en heeeeeeeeeeeeel hard knijpen dat we ergens einde deze week allebei positief nieuws krijgen! Ik stuur een heleboel straaltjes geluk jullie kant op!
Vrijdag en Zondag. En de dagen die erna komen...... wees ons goed gezind! 🙂))))