Even mn verhaal kwijt, weet niet meer wat ik er mee moet

Hoi,
Ja wat moet je daar nou mee idd, ik heb het al gelezen en ik ben daar mee eens, dat als je je kind wilt zien je schoonzoon/dochter zal moeten accepteren, het klinkt idd alsof hun het probleem zijn en niet jij of je vriend!

Misschien kun je voor je het contact weer verbreek nog een laatste poging doen en alles op papier zetten voor ze, wat je dwars zit en dat je hun graag wilt blijven zien, maar als het zo verder gaat dat het voor jou voorbij is, jij en je vriend kunnen zelf de keuze maken of hij wel of niet nog meegaat, alleen misschien wordt het tijd dat zij nu eens de keus maken, of ze accepteren jou en alles wat daarbij hoort of het is voorbij!! En daarmee verspillen ze dan dus ook de kans hun kleinzoon/kleindochter te zien opgroeien,, eeuwig zonde zou ik denken!

Ik heb gelukkig ouders die mij en mijn man accepteren zoals we zijn, maar daarin tegen is mijn schoonmoeder een vrouw waar we nu alweer ruim 3jaar geen contact meer mee hebben, we hebben het contact verbroken net voordat de nu jongste geboren werd, ze was weer met verwijten aan het gooien die kant nog wal raakte en beschuldigde mij zelfs van oneerlijkheid, toen heb ik zelf maar eens de telefoon gepakt en in samenspraak met mn hormonen haar de waarheid verteld!
Het blijft een keus van mijn man, ik sta achter hem dus ook als hij toch weer contact zou willen, maar ik moet zeggen dat het ons leven een stuk rustiger heeft gemaakt sinds we haar niet meer zien!

Ik snap dat dit heel moeilijk voor je is, maar je moet de keus maken die voor jou goed is en voelt, je bent hun niks verplicht omdat het je ouders zijn, jij hebt duidelijk je best gedaan, maar dit is geen situatie die aan je levensgeluk bijdraagt! Familie kun je niet kiezen!

Liefs MJ

Tjee meid dat is moeilijk en hard hoor.
Ik heb ook al jaren geen contact meer met mijn vader(ouders zijn gescheiden) ik heb hier zelf voor gekozen.
Hij maakte keuzes in zijn leven en deed dingen in zijn leven waarmee hij ook nog eens zijn kinderen benadeelde en daar kon ik niet mee omgaan.
Het heeft mij heel veel rust gebracht kan ik vertellen.
Ik vind dat jou ouders uit respect voor/naar jou je leven zoals jij het leidt moeten respecteren en daarmee dus ook je man/vriend.
Gewoon tof dat hij elke controle mee gaat! en zolang jullie je daarbij goed voelen wat is dan hun punt???
Meiske leef je leven en laat het niet afhankelijk zijn van keuzes of meningen van anderen.
Wanneer mensen echt van jou houden respecteren ze jullie/jou keuzes en rekenen ze je daar niet op af.
Volg je hart je gevoel, zorg dat je rust krijgt vanuit wel standpunt dan ook en vergeet niet dat niemand die keuze voor jou kan maken alleen jij kan dat doen.
Je vriend en omgeving kan je er wel in steunen maar meer dan dat ook niet.
Sucses denk aan je!

Liefs Louise

Ik heb ook al jaren geen contact meer met mijn vader(ouders zijn gescheiden) ik heb hier zelf voor gekozen.
Hij maakte keuzes in zijn leven en deed dingen in zijn leven waarmee hij ook nog eens zijn kinderen benadeelde en daar kon ik niet mee omgaan.
Ik vind dat jou ouders uit respect voor/naar jou je leven zoals jij het leidt moeten respecteren en daarmee dus ook je man/vriend.
Gewoon tof dat hij elke controle mee gaat! en zolang jullie je daarbij goed voelen wat is dan hun punt???
Meiske leef je leven en laat het niet afhankelijk zijn van keuzes of meningen van anderen.
Wanneer mensen echt van jou houden respecteren ze jullie/jou keuzes en rekenen ze je daar niet op af.
Volg je hart je gevoel, zorg dat je rust krijgt vanuit wel standpunt dan ook en vergeet niet dat niemand die keuze voor jou kan maken alleen jij kan dat doen.
Sucses denk aan je!

Liefs Louise

Sucses denk aan je!

Liefs Louise

Sucses denk aan je!

Liefs Louise

Hee meiden,

Heel erg bedankt voor jullie reacties, ben blij datwij toch niet de enigste zijn die het erg raar vinden hoe mn ouders reageren.Een aantal van jullie zegt dat ik misschien maar eens met mn pa moet praten, maar denk niet dat dat zin heeft die is net zo erg en die zal nooit tegen mn ma ingaan denk dat hij bang is van haar want iets anders kan ik niet bedenken voor zijn gedrag. Ik heb me eigen voorgenomen dat ik t zo lang ik t vol hou maar aan blijf kijken en als straks mn kleine meid geboren is en ze blijven zo doen ik er maar mee stop dan vind ik dat ik genoeg ervoor heb gedaan. Ik heb in ieders geval wel n heel goed voorbeeld hoe ik mn kind niet moet opvoeden. gr priscilla

jeetje wat een verhaal zeg. het is heel verveelend dat je ouders niet blij kunnen wezen voor jou gelukkig momenten. maar ik zou voor mezelf kiezen. wat maakt jou nou gelukkig? wat is het wat jij wilt? het zou natuurlijk heel fijn zijn ze ook hun best doen maar het lijkt er niet op dat ze dat doen.

ga anders is met ze aan tafel zitten en vertel ze dat je erg leuk zou vinden dat ze een rol spelen in jou en je baby's leven, maar dat jou vriend daar ook een rol in speelt. help eventuele misverstanden de wereld uit. waarom doen ze elke keer zo moeilijk over je vriend?

ze hoeven niet de beste vrienden te worden maar wel in 1 kamer kunnen wezen zonder ruzie. we zijn allemaal volwassen. zo moet je ook kunnen gedragen.

ik wens je heel veel succes ermee. maar kies voor wat jou gelukkig maakt. contact houden of niet moet je zelf weten maar als het contact een fulltijd naar gevoel geeft kies dan voor geluk.

knuf esther

Terug
Bovenaan