Even mn verhaal kwijt!!!

Mijn idee!
Ik denk dat je het niet eens aan hoeft te dikken, ik vind het zo al erg genoeg! Snap ook niet dat die medewerker hun wens alleen in het bootje te zitten niet gehonoreerd heeft, hij had na kunnen gaan als jullie in de rij al min of meer woorden hadden dat dat onderweg niet op zou houden! Eigenlijk snap ik überhaupt niet dat hij ze in een bootje gelaten heeft? Ik had de beveiliging (mag toch aannemen dat ze die hebben?) ingeschakeld en ze direct laten verwijderen met zo'n grote waffel! Of ze er wel inlaten maar ze halverwege uit het bootje laten halen door de beveiliging..
En dat is ook wat me zorgen baart in deze maatschappij, mensen durven bijna niet meer in te grijpen (daar bedoel ik niet jullie mee!) Ik had mijn vent denk ik niet zo rustig kunnen houden zeker niet toen ze tegen Benthe begonnen! Petje af hoor!
Geniet nog maar van de leuke momenten en wie weet mag je het op kosten van de Efteling nog eens dunnetjes overdoen, in de winter Efteling ofzo als dat schorriemorrie het te koud vind buiten!

Groetjes Sas

Hee Martine,

Waar gaat het toch naartoe in onze maatschappij als je niet eens meer met je kind een rustig dagje in de Efteling kunt doorbrengen?
Ik vind die medewerker ook echt niet capabel voor zijn vak hoor. Je zet zulke lui toch sowieso al niet in een bootje met een jong gezin? Daar heb je geen mensenkennis voor nodig. En als het al niet druk is, zal niemand daar moeilijk over doen zou ik zo zeggen. Zou dus inderdaad zoals de andere meiden hier zeggen, alsnog een klacht in dienen bij de Efteling. Is het niet voor jullie, dan in ieder geval voor gezinnen die in de toekomst willen genieten van een rustig boottochtje.
Enne, ik denk inderdaad dat mijn wederhelft die lui zo uit het bootje had geslagen als ze zo tekeer waren gegaan tegen Sven.
Ik hoop dat je niet voor altijd een slechte herinnering aan de Efteling zult overhouden want het blijft toch een fantastisch park.

Groetjes,
Maike

Bedankt voor jullie lieve reacties. Ewout is normaal ook niet zo rustig hoor, vooral niet als het op zijn gezinnetje aankomt. Maar hij zei achteraf dat hij voor Benthe het goede voorbeeld wilde geven, omdat dat juist de reden was waarom wij die jongeren aan hadden gesproken en dan kun je niet zelf terug gaan schelden, of ze een pak slaag geven.

Ik vond het ook een knappe reactie en we waren achteraf erg trots op onszelf dat we ons zo rustig hadden gehouden, want normaal staan wij allebei wel ons mannetje.

Ik ga de Efteling inderdaad nog wel een klachtenmail sturen, want ik was met name teleurgesteld in het feit dat we niet serieus genomen werden nadat we uit het bootje stapten en ik daar tranen met tuiten stond te huilen!!

Ik houd jullie op de hoogte!!

Groetjes Martine

sorry hoor, maar het word allemaal steeds gekker. Ik kan hier zooooooo boos om worden. Ik ben echt wel wat gewend, ik werk in een arrestantencomplex en word regelmatig uitgemaakt voor K*****H**R of weet ik veel wat nog meer. Maar als ik met mijn gezin naar de Efteling ga, wat een PRETpark is, dan is dit het laatste wat ik zou verwachten.
Ik vind ook dat je het er niet bij moet laten zitten. Want behalve dat je onbeschoft word uitgescholden, hebben jullie je onveilig gevoeld. De medewerker die jullie samen met die asocialen in dat bootje hebben gezet, die had dit moeten voorzien, aangezien de jongelui ook voordat ze in het bootje stapten dit gedrag al vertoonden. Ik zou een brief cq mail sturen naar de Efteling. Je betaald je potverdikkie scheel voor die kaartjes, voor een leuk dagje uit, en aan het einde van de rit moet jij huilen, is je man woest, en je dochter helemaal van de kaart. Echt belachelijk!!!

Maar ik vind dat jullie heel goed hebben gereageerd. Ik denk dat er een hoop vaders /moeders zouden zijn geweest die ze op de muil hadden geslagen. Maar jullie hebben aan de kleine meid gedacht en gewoon een supervoorbeeld gegeven.

Laat je nog weten of je er iets mee gaat doen?

TE erg voor woorden
echt belachelijk
en knap dat je je hebt ingehouden
hadden wij helaas dnek ik neit gekunt
mijn man had er dnek ik 1 zijn nek omgedraait en ik had dat mokkel letterlijk verzopen in het water
had ik wel een nat pak voor over gehad
maar goed idd je kind zit er bij en dan MOEt je je inhouden
ook erg lage reactie van de efteling
ik zou zeer zeker mijn beklacht doen daar
zijn ze helemaal GEK geworden

groetjes moekje
en hopelijk is je meisje al die woorden weer snel kwijt

Terug
Bovenaan