Gefeliciteerd met je dochter! Ik wil aan alle reacties hierboven toevoegen dat je beeld van een nieuwe moeder misschien iets te rooskleurig is. Er zijn maar weinig vrouwen die binnen 2 weken de boel al opgepakt hebben hoor! Ik ben 7 september bevallen en ben nu 1x naar het winkelcentrum geweest, 15 minuten en alleen, en heb 3x een mini-wandelingetje met m'n oudste dochter gemaakt. Ik begin me nu pas weer een klein beetje oké te voelen, hoewel de korte nachten die je met een baby maakt nog echt niet meehelpen.
En jij hebt ook nog iets extra heftigs meegemaakt, waardoor je lichaam langer de tijd nodig heeft om te herstellen. Geef jezelf de tijd, zodat je straks ook weer echt fit bent en geniet nu nog even van het feit dat je lieve mensen om je heen hebt die je hier doorheen helpen. Huil lekker je kraamtranen, want ze horen erbij en voel je vooral niet schuldig!
En jij hebt ook nog iets extra heftigs meegemaakt, waardoor je lichaam langer de tijd nodig heeft om te herstellen. Geef jezelf de tijd, zodat je straks ook weer echt fit bent en geniet nu nog even van het feit dat je lieve mensen om je heen hebt die je hier doorheen helpen. Huil lekker je kraamtranen, want ze horen erbij en voel je vooral niet schuldig!