Even niet meer zo vaak hier...

Hoi Meiden,

Helaas moet ik melden dat de 3e IUI er voorlopig niet in zit. Het gaat op het thuisfront echt even niet goed. Mijn man heeft een vreselijke dip. Echt alles komt eruit. het overlijden van zijn vader, het slechte contact met zijn moeder, de miskraam, het gedoe op zijn werk enz enz enz enz. (teveel om op te noemen)
Hij heeft jaren lang de boel op zitten kroppen en nu wordt de beerput in 1 x geleegd met als gevolg dat hij aan alles en dus ook onze relatie en het vaderschap twijfelt. Om deze reden hebben we net een IUI overgeslagen met de hoop dat hij zich deze maand beter zou voelen maar het gaat nog steeds slecht. Ik ga dus maandag het ziekenhuis bellen dat we er even tussenuit gaan. Ik heb het er vreselijk moeilijk mee dat het nu weer langer gaat duren (ook omdat de eerst uitgerekende datum dichterbij komt)  maar ik vind het hoe dan ook belangrijker dat hij er weer bovenop komt en wij samen de rust vinden om er weer voor te gaan. We houden ontzettend veel van elkaar dus dat moet lukken.

Ik zal dus niet zo vaak meer hier zijn maar blijf jullie natuurlijk wel volgen en mailen met een aantal van jullie.

Ik hoop dat er weer succesverhalen te melden zijn deze week want positieve energie kan ik wel gebruiken!

lfs inge

Hoi lieve Inge,

Ik wil je heeeeel erg veel sterkte toewensen de komende tijd!! Je hebt groot gelijk, richt je nu vooral op je relatie en zorg dat er weer wat rust komt. De rest komt allemaal echt daarna wel.

Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie er saampjes HEEL sterk uit komen!!

X F.

Heei Inge,

Wat vervelend allemaal en dan zeg ik het erg netjes. Het is wel goed dat het bij je vent eruit komt! Ik kan me erg goed voorstellen dat je hier stevig van baalt, maar ik vind het ook enorm goed dat je er voor je vent bent. Ik wens jullie samen heel veel sterkte de aankomende periode. Ik zal zeker jou berichies missen op dit forum!!! Laat je soms wat horen hoe het met je is??? Een hele dikke knuf met veel liefde, geluk voor jullie saampjes! Hou je taai meissie!!!!  

Veel liefs Sjanneke

Heeeeey meissie.... ik had al een aantal keer hier gekeken of ik nieuws van je zag...
Kan me voorstellen dat het even te veel is geworden, het moet er toch een keer uitkomen.... jullie hebben ook zoveel op je af gekregen de afgelopen periode....

Ik wil jullie heeeel veel sterkte wensen en ik hoop dat ik je snel weer ff spreek... op de mail, msn, en je mag me natuurlijk altijd ff bellen heh meid!

Liefs en dikke knuf, Lill

Lieve Ing,

Ik begrijp het helemaal, ik zal je missen hier, maar gelukkig blijven we elkaar mailen.

Ik vind het heel erg goed dat jullie eerst er voor elkaar zijn, die iui loopt echt niet weg, probeer er eerst samen uit te komen, zeker als jullie zielsveel van elkaar houden komt het zeker goed en is het al goed. Neem lekker de rust voor elkaar, blijf lekker veel leuke dingen doen, praat er samen veel over en dan zal je zien dat de tijd nemen altijd het beste is voor alles.

Ik denk aan je, en spreek je snel weer via de mail.

Heel veel liefs en knuffels van mij

hoi Inge,

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en ik hoop dat jullie de kracht kunnen vinden om alles een plek te geven en samen een kindje te kunnen krijgen.

veel liefs
M

Ha Inge,

Wat een tegenvaller moet dat zijn om nu alles opzij te moeten zetten. Ik vind het wel een hele dappere beslissing en ik weet zeker dat het goed moet gaan komen. Jullie geven toch heel veel om elkaar.
Jullie hebben een rot tijd achter de rug, dus dat het er nu allemaal uit moet komen is op zich niet zo gek en ook niet slecht. En al duurt het wachten misschien heel lang, ik weet zeker dat ook voor jullie   de zon weer gaat schijnen!

liefs
Gonnie

Hi Inge,

Ik wilde jullie even heel veel sterkte samen wensen. Jij bent  echt iemand die altijd  "klaar staat" voor een ander op dit forum, dus dat zullen we missen!
Ik hoop dat jullie veel steun hebben van  familie en vrienden  en dat jullie er samen goed en sterk  uit komen en  een mooie toekomst tegemoet gaan.  

Veel sterkte!

liefs,
Anne  

Terug
Bovenaan