Even niet meer zo vaak hier...

Lieve inge...

Wat een ellende allemaal wat oneerlijk ook... Maar ik lees ook dat er veel is gebeurt te veel. Ik hoop dat jullie genoeg rust kunnen vinden samen. Blijf alsjeblieft veel praten ik zou het heel erg vinden als het met jullie mis zou gaan door al die ellende. Dat kan niet dat mag niet jullie horen bij elkaar. Ik begrijp dat je even afstand neemt ik hoop dat het jullie goed zal doen. Jullie verdienen het om rust te krijgen.

ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd. En hoop je weer eens te zien hier met een glimlach als het wat beter gaat.

veel knuffels rozemarijn

Hey liefje!

Wat een ellende allemaal en wat hoop ik dat jullie er heel snel bovenop komen. Jullie hebben de afgelopen tijd zoveel ellende meegemaakt en zijn daar wonder boven wonder zolang zo verschrikkelijk goed mee omgegaan.  Ik heb vollop bewondering voor jullie!! Vind het ook heel erg lief van je dat je zo achter je mannetje staat. Helemaal top lieverd! Hè bah, straks ga ik nog huilen ook. Die rot primolut ook!

Heeeeeel veel sterkte en ik hoop dat je zo af en toe toch nog eventjes komt gluren hier. Zal je zeker missen!

Dikke knuffels  & veel liefs
patricia

Hoi Inge,
Wat rot voor jullie! Ik hoop echt dat jullie hier samen goed uit komen. En je weet het, je ei kwijt kan hier altijd! Heel veel sterkte, groetjes Noortje

Heeee lieverd!

We hebben inmiddels al gemaild, maar dacht ........laat ik nog even een berichtje op het forum achterlaten.

Goed dat je probeerd wat afstand te nemen, misschien helpt het, en ik zal duimen dat jullie er heel snel weer samen uit kunnen komen en klaar zijn om verder te gaan. Welke beslissing er ook gemaakt gaat worden!

Ik denk aan je, enne we houden contact hoor!

Dikke knuffel.

Cynthia

Bedankt lieffies! Jullie berichtjes toveren weer een glimlach op mijn gezicht.
Ik ben hier nog wel hoor alleen niet meer zo vaak als voorheen.

We'll keep in touch!

lfs inge

Hoi hoi Inge,

ik wil je even heel veel sterkte toewensen,ik heb helaas nog niet eerder de tijd gehad om bij jullie forum te komen kijken,Dimitri is erg onrustig en hij is nu 6 weken oud.
Ook gaat het met mijzelf nog niet heel lakker maar ik zag jou berichtje en daar kreeg ik een rotgevoel bij en daarom even toch een korte reactie.

meid hou je taai en heel veel liefs
ik hoop dat jullie eruit komen ,het is ook allemaal niet niks!

Snoopy

Terug
Bovenaan