even nieuwsgierig zagen ze bij de 20 weken echo snel het geslacht van het babytje

hoi wij zijn zwanger van ons derder wondertje nu willen wij niet weten wat het wordt. wij hebben al twee jongens en drie vind ik net zo leuk maar nu was ik nieuwsgierig zien ze bij meisjes ook snel het geslacht of sneller bij jongens bij ons hadden ze het snel gezien vandaar dat ik denk dat we er nog een mooie zoon bij krijgen. nu was ik eigenlijk nieuwsgierig of ze bij mensen die een dochter krijgen ook meteen het geslacht hebben gezien of dat ze goed moesten kijken zeg maar.
 
Onze echoscopiste liet niets blijken, ze was druk bezig met het scannen van alle organen en kijken of alles goed was e.d. Wij hadden wel gezegd dat we het geslacht graag wilden weten, maar we waren meer bezig met of alles goed was met het kindje dan dat we op het geslacht zaten te letten/wachten. En toen plotseling out of the blue zei ze wat het werd! Uiteindelijk was er aan de hand van haar gedrag dus geen pijl op te trekken ;-)
PS we houden het geslacht van ons kindje nog even geheim, dus ook hier op het forum!
 
is wel leuk om te lezen zo je gaat er altijd zo standaard van uit dat het een jongentje is als ze het snel zien. wij hebben twouwens bij alledrie niet geweten wat het werd. want het zijn zo n kleine mooie wondertjes dat het ook niks uitmaakt of het een jongen of meisje is. over 11 weekjes zullen we weten wat ons laatste wondertje zal zijn.

gr dominique
 
is wel leuk om te lezen zo je gaat er altijd zo standaard van uit dat het een jongentje is als ze het snel zien. wij hebben twouwens bij alledrie niet geweten wat het werd. want het zijn zo n kleine mooie wondertjes dat het ook niks uitmaakt of het een jongen of meisje is. over 11 weekjes zullen we weten wat ons laatste wondertje zal zijn.

gr dominique
 
Terug
Bovenaan