even nieuwsgierig zagen ze bij de 20 weken echo snel het geslacht van het babytje

Bij mij zagen ze het de eerste zwangerschap niet goed en bij de 2de zag ik het zelf al.
Ze gaan kijken van de onder kant naar de blaas en toen zag ik niets(snap je wat ik bedoel) en toen werd er de echo erna verteld dat het een meisje was.
Mijn ervaring in het ziekenhuis is dat ze er niet echt naar kijken want het gaat hun echt om de gezondheid.
Maar de laatste x in het ziekenhuis vroeg ze meteen weet je wat het is?en toen zei "ja een meisje" en toen zei ze ja dat kan niet missen.
Dus ligt er echt aan wie het bij je doet, denk ik
 
Wij wilden ook weten wat het geslacht zou zijn.
Tijdens de 20 weken echo lag ons kindje in stuit met de benen naar boven opgetroken.
Het geslacht was dus niet goed te zien, de echoscopiste had wel een vermoeden maar wilde het niet zeggen omdat ze niet voldoende zekerheid had. Wij hebben toen een paar weken later een geslachtsbepaling laten doen, omdat we toch wel erg nieuwsgierig waren. Die mevrouw had het heel snel gezien het was een meisje!
Ook voor ons was het duidelijk te zien toen ze het aanwees! Het scheelt ook wel welke echoapperatuur ze tot hun beschikking hebben.
Inmiddels is onze dochter al geboren, dus ze hadden het echt goed!
 
Wij wilden ook weten wat het geslacht zou zijn.
Tijdens de 20 weken echo lag ons kindje in stuit met de benen naar boven opgetroken.
Het geslacht was dus niet goed te zien, de echoscopiste had wel een vermoeden maar wilde het niet zeggen omdat ze niet voldoende zekerheid had. Wij hebben toen een paar weken later een geslachtsbepaling laten doen, omdat we toch wel erg nieuwsgierig waren. Die mevrouw had het heel snel gezien het was een meisje!
Ook voor ons was het duidelijk te zien toen ze het aanwees! Het scheelt ook wel welke echoapperatuur ze tot hun beschikking hebben.
Inmiddels is onze dochter al geboren, dus ze hadden het echt goed!
 
Bij mijn vorige zwangerschap wilden we het graag weten. Bij de 20 weken echo hoorden we dat we een dochter zouden krijgen. De echoscopist zei toen dat hij wel even goed moest kijken, want meisjes zijn moeilijker te bepalen....
Nu wilden we het ook graag weer weten. We hadden dezelfde echoscopist. Hij was meteen overtuigd: we krijgen nu een zoon. Ook bij een latere controle (door gynaecoloog) wisten ze ons te vertellen dat het om een jongn ging, daar was geen ontkomen aan.
 
Bij mijn dochter wilde ik het wel weten en mijn vriend niet. De echoscopist was al tijdje stil en toen zei ze dat ze het niet kon zien, omdat de baby met de beentjes gekruist lag. Dus ze hielp papa al door de beentjes over elkaar te leggen, konden ze niks zien.
Ook week erop bij de gyn lag ze weer met beentjes over elkaar haha.
Inmiddels is ze alweer 2 jaar en ben ik net zwanger van de 2e. Ook bij deze willen we het niet weten (nee ik toch ook niet)
Ligt dus niet alleen aan degene die het doet, maar ook of je beeb meewerkt!

Liefs Reneke
 
bij mijn eerste zei de echoscopist dat ze dacht dat het een meisje was maar het niet zeker wist omdat ik daarna nog 3 echos kreeg hebben ze weer gekeken en toen bevestigden ze het is een meisje deze keer willen we het ook graag weten hopelijk al over 4 wkn ik denk namelijk een jongetje ben heel benieuwd of het klopt het maakt me ook niet echt uit wat het word als het maar gezond is
groetjes
 
Terug
Bovenaan