Even onze zorgen vergeten! WAT GAAN WE DOEN MET DE BABY KAMER???

Zo haha nu even wat leuks... zodat we allemaal even een beetje onze zorgen kunnen vergeten!
Wat gaan jullie doen met de baby kamer? Welke kleur, wat voor meubeltjes enz enz.
Wij hebben zelf leuke meubeltjes bij de ikea gezien. Meubeltjes van hout. Maar nu nog de kleur voor de baby kamer das wel moeilijk....
Jullie leuke ideeen?

Groetjes Saartje.

wij hebben een heel schattig woezel en pip kamertje genomen. neutrale kleur meubels, en dan wat accenten van woezel en pip in het kamertje, zoals het klamboetje boven het bed, het lakentje, knuffeltjes, luieremmer.
we liepen in de babywinkel tegen dit thema aan, en waren meteen verkocht. en dan steunen we ook nog het goed doel van guusje nederhorst.

De kamer van mijn oudste is lichtblauw met wit (bovenste helft muur = l.blauw en de onderste meter = wit) met een Winnie the Pooh band op de scheiding tussen de 2 kleuren. Alle meubels heb ik in dezelfde kleuren geverfd. Gewoon bij de Prakkies muurverf en lak (zonder giftige dampen natuurlijk) in de juiste kleuren laten mengen. Het kamertje van de 2e is wit met donkerblauw. Bovenste helft van de muur is wit en de onderste helft witte en donkerblauwe geverfde banen. Beetje zoals behang. Op de grens tussen en wit en het gestreepte heb ik een smal sierlijstje gelijmd dat ik eerst wit heb geverfd. Ik heb gedroomd over deze kleuren en strepen. Verder heb ik de kamer opgeleukt met schilderijtjes en leuke foto's.

Anne

Wat toevallig, wij hebben ook een woezel en pip kamertje. De ene kant groen en blauw en een woezel en pip behangband in het midden. Ook een klamboe, lakentje en nog meer van dat soort dingetjes.
Wij hebben de meubeltjes gekocht bij babydump, een hele leuke zaak! Neutrale kleur dus alles kan erbij.

succes met het zoeken! Er is genoeg keus!

groetjes Karin

Hoihoi ,
Hier is het kamertje al zo goed als af !!
Hebben een neutrale kamer , voornamelijk wit met limegroen , en dan met pooh accenten , zoals de knuffetjes , schilderijtjes enzo:D

goeiemorgen!
Wij hebben via marktplaats zo'n leuke kinderkamer gekocht!! Zondag ophalen :) Verder houden we het denk ik vrij neutraal. Creme kleurige muren en dan even afwachten wat t wordt, wij vinden zelf het delfts blauw van nu erg leuk, geblokte gordijnen (rood of blauw), geblokt rood/ blauw aankleedkussen, leuke landelijke lamp, stoel enz.
succes!

De babykamer... Hihi, kijk nu al uit naar de aanschaf!! Ik zou t liefst witte meubeltjes willen en dan met allerlei kleurtjes aankleden. Bijv een geel aankleedkussen, oranje lakentje, we hebben een groene stoel dat wordt de voedstoel. Een beetje neutraal dus. Niet echt voor jongens, maar ook niet echt voor meisjes. Gewoon neutraal.
xx

Terug
Bovenaan