Even onze zorgen vergeten! WAT GAAN WE DOEN MET DE BABY KAMER???

Tip: de witte badstof aankleedkussenhoezen (leuk woord voor scrabble) zijn heel makkelijk te verven met die tinnetjes (bij o.a. Kruidvat te koop). Wees niet bang dat het schadelijk kan zijn voor je kinderen, want na het verven was je toch nog een keer met je eigen wasmiddel. Super leuk, want daardoor kan je je aankleedkussen 'aankleden' in die kleur, die jij wil. Meestal zijn de gekleurde hoezen vaak een stuk duurder in de aanschaf. Hetzelfde geldt voor de moltons en de hydrofiele luiers.

Anne

Ja das wel een goeie tip Anne!
Ik denk dat wij onze babykamer in het thema HOLLAND gaan doen. Rood, wit blauw, geblokte gorijnen en sluier boven het ledikantje. Denk de muren heel lichtblauw. En houten meubeltjes. Bij LIEF zag ik dit gister en zat er super leuk uit!

Oooohhh!!! Die Woezel en Pip kamertjes!!
Jammer dat ik daar niet aan heb gedacht!!
Dát lijkt me echt mooi!

Maar goed, ben nu ook wel tevreden.
Één kant is lichtblauw behang met winnie de pooh en de rest wit/creme.
Vloer gewoon laminaat. En bruine/houten meubeltjes.
Verder winnie de pooh lamp en wat dingetjes van nijntje.

hoihoi,

Bij ons was de knoop snel doorgehakt omdat we allebei van het lime groen en blauw zijn en de rest van ons huis ook. hebben we de babykamer lime groen met wat blauw. als het een meisje is laten wij mijn moeder fuchsia roze accessoires kopen en bij een jongetje blauw.

Kus Ffetej

Hoi meiden, ja ons kamertje wordt ook met thema Woezel en Pip. Ik vind ze helemaal geweldig. Ik zeg dit al jaren en heb al wat spulletjes tussen door gekocht. Nu kan ik ze eindelijk gaan gebruiken.

Groetjes Linda

Oké, wij zijn van het witte baby-kamer idee afgestapt. Onze babykamer staat al klaar, we kunnen m zo ophalen. Hoe dat komt.. Na een beetje overleggen hebben we toch besloten dat het leuk zou zijn als ons kindje in mijn oude bedje komt te liggen. De kleur is blank eiken en door de jaren heen een beetje vaal geworden. Beetje opschuren en blanke lak er overheen en t is weer zo goed als nieuw. Kijk er nu al nar uit op het te plaatsen.

Bij ons ligt het er aan wat voor geslacht het wordt. Ben zelf erg fan van de oud hollandse stijl. Dus wij laten voorlopig de muren gewoon zoals ze nu zijn.
(zand kleur), zodra de baby is geboren ga ik helemaal los met het kopen van spulletjes. De baby slaapt voorlopig in het wiegje bij ons op de kamer en gebruiken het aleen voor aankleden en verschonen. Als ik mijn man zover krijg dat we het geslacht krijgen te weten voor de bevalling, kan ik al eerder aan de slag, maar dat gaat niet gebeuren denk ik.

Terug
Bovenaan