even over schoonmoeder zeuren!

A

Anoniem

Guest
He dames,

Even mijn verhaal kwijt: zondag waren we met schoonfamilie uit eten,was erg gezellig en alle kindjes deden het super ook fenna was lekker in haar hum.
Schoonouders waren op vakantie geweest en hadden fenna gemist,ze zat lekker op schoot bij oma.

Even ter info fenna heeft veel krampen gehad,ook toen ze ging wennen aan fruit,gaat nu goed maar pas nog wel op met wat ik geef.Heb ook haar uitgelegd dat ze niet van alles moet geven,heeft ze echt n handje van.Net even als ik niet kijk lepelt ze bij fenna ANANASSAP naar binnen! uiteraard kwam dat en de melk en de rest van hele dag eruit,ik was zo kwaad,Fenna helemaal over de rooie en onder de spuug,klaar met t gezellige etentje!

Is t overdreven dat ik hier echt pissig over ben of stel ik me aan?

groetjes ramona

OOOH, wat erg is dat!!!
Ik geef je helemaal gelijk! Wie is hier nou de moeder van Fenna! Jij toch zeker! Ik vind zoiets gewoon respectloos. Wat een onzin om dan toch even iets te geven aan haar. En wie is uiteindelijk de pipeut? Fenna! Die spuugt en voelt zich niet goed!

(Zoals je merkt...ook ik heb weleens oorlog met schoonmoe)

Ik hoop dat het beter gaat met je meissie!

gr Anita

Hoi Ramona,

Tja.... uhmmm, ik heb daar gelukkig geen last van.
Mijn bio-schoonmoeder heb ik geen contakt mee, en mijn stief-schoonmoeder stopt niets in haar mond.
Ik denk dat ik ook laaiend zou worden, lijkt mij dat het algemeen bekend is dat zowiezo vruchtensappen het zuur kunnen opwekken... en zeker na een voeding (melk)
Ongeacht of je kind in het verleden 'last'had van het eea... maar goed, daar ben jij niet mee geholpen.
Ik zou het zeker bespreken, of heb je dat al gedaan???
En mss een rare vraag; heeft ze gespuugd bij haar op schoot???

Groetjes Debby mv B'Elanna

Haha ja had ze maar op haar goeie goedje gespuugd,nee over tafel,hoezo eet smakelijk!

Voor dat fenna geboren was heb ik me aan dit soort dingen geergerd en met mijn vriend besproken dat ik daar echt moeite mee heb,heb haar ook verteld dat ik wil dat ze alleen geeft wat ik meegeef(ze past 1 dag in 2 weken op) eerst zag ik er erg tegen op dat fenna daar heen gaat maar opa en oma zijn superlief voor haar en fenna vindt het er leuk!

Donderdag gaat ze er weer heen,en ik zal er zeker weer iets van zeggen,

Fijn om te lezen dat ook jullie  zouden worden!

ramona

Ik zou woest zijn, maar ik ben erg bevooroordeeld, want ik heb al jaren 'ruzie'met schoonma!
Ik kom daar niet eens meer, zo erg is het.
Maar idd bespreekbaar maken, lijkt me het beste..
Sil

quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-07-2007 14:03:53'));

Ik zou woest zijn, maar ik ben erg bevooroordeeld, want ik heb al jaren 'ruzie'met schoonma!
Ik kom daar niet eens meer, zo erg is het.
Maar idd bespreekbaar maken, lijkt me het beste..
Sil

je lijkt mij wel...... ik (en mijn man ook) hebben het contakt 4 jaar geleden verbroken.
Maar dat is een andere discussie

Wel jammer dat het niet op haar schoot is beland.... *oeps* of had ik dat niet mogen zeggen

quote: B Elanna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-07-2007 14:36:45'));

Wel jammer dat het niet op haar schoot is beland.... *oeps* of had ik dat niet mogen zeggen

Dat was ook mijn eerste gedachte hoor...
Mijn vriend gaat trouwens nog wel elke zondag met de oudste daar lunchen, maar ik kom er niet meer, heb daar lang geleden al een punt achter gezet.
Maar misschien moeten we daar eens een andere tipoc over openen.
Sil

Dat mag je zeker zeggen hoor,dan was er tenminste nog iets om te lachen over dat incidentje.

Vervelend dat jij en sil niet meer met je schoonouders contact hebben.......maar dat zal zeker niet voor niks zijn en dan zit ik te mutsen over wat sap haha.

Terug
Bovenaan