even over schoonmoeder zeuren!

Nou, ik vind echt niet dat je overdreven gereageerd hebt hoor!!! Ik zou ook echt heel kwaad zijn!
Jullie zijn zijn ouders, en anderen moeten maar accepteren dat jullie bepaalde dingen wel of niet willen!
Belachelijk !

en wat doe je dan met papa's die van alles aan je dochter geven?? Mijn man geeft echt alles wat hij zelf eet ook aan mijn dochtertje van 9 maanden. Zondag gingen we naar een pannekoekenrestaurant. 10 stukje dikke vette pannekoek zijn er in verdwenen! en toen het toetje kwam: slagroom, bessensap, ijs...jummie Jasmijn zat te genieten en ik zat me te ergeren. Ik wil niet elke minuut mijn man zeggen wat hij wel of niet mag doen met zijn eigen dochtertje, maar ik vind het niet zo nodig om allemaal zoete dingen te geven nu al.
Maar aan de andere kant was het wel heel leuk om die twee te zien genieten..
groetjes Elke

Hoi Elke,

Tja... uhhh, ik kan daar eigenlijk niet over meespreken.. aangezien IK degene ben die alles in haar mond stop.
B'Elanna heeft verleden week ook gezellig een pannenkoek meegegeten, ik doe daar niet moeilijk over... maar zij heeft dan ook geen verhoogde kans op allergieën oid.
Ik doe daar niet als te stressig over, maar waar het wel om gaat is de hoeveelheid. (bij mij dan he??) In principe mag ze al best veel eten, en dingen die ze volgens "richtlijnen" niet mag... geef ik met mate. Niet alles hoor!! heftig gekruid enz. geef ik nog niet!

Sluit een compromis met 4 hapjes ofzo... tenminste, dat zou ik doen.
(mits geen allergieën, je snapt me denk ik wel)

Groetjes Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan