dan heb je me niet begrepen. Ik heb een aantal keer benadrukt dat ik geen specifieke actie zou ondernemen, behalve dat ik een zwangerschap nog overweeg.
Mijn persoonlijke reactie daarop zou zijn (als iemand daarmee naar mij zou komen). Goed dat je niet zomaar wat doet en dan hoopt dat het allemaal wel goed komt en doet alsof je die gevoelens niet hebt!
Maar goed, de algemene reactie is dus dat ik fout ben omdat ik een voorkeur heb en daarover nadenk.
No wonder the world is such a rotten place
Men mag wel vinden dat ik discrimineer, maar tenminste sta ik erbij stil en veroordeel ik anderen niet zonder erbij na te denken of mij proberen in te leven. Ook jongetjes niet overigens. Zoals ik al zei: ben gek op mijn neefjes, maar ik heb heel erg persoonlijke redenen, redenen die ik niet zomaar opzij kan schuiven alleen omdat zwanger Nederland vindt dat het politiek incorrect is om een meisje te willen.
Was het leven maar zo simpel as that.
Daarom denk ik na VOOR ik begin.
Ik moet zeggen dat de reacties mij op een bepaald vlak wel aan het lachen brengen. Ik heb zo weinig met het type dat zo als een dolle stier bepaalt voor anderen wat goed en of fout is en daaraan ook nog een waarde oordeel verbint. Aan de andere kant voel ik voor mensen die met hetzelfde zitten ( veel vrouwen zijn verkracht of mishandeld en niet allemaal reageren daar hetzelfde op, maar zo uniek ben ik vast niet), maar die er niet over kunnen praten door dit soort reacties. Dat vind IK nou ziekelijk.
Maar goed, to each her own dan maar. Gelukkig zijn er los van zo'n dolle stier forum wel mensen die zonder te oordelen kunnen luisteren, zonder te roepen dat iemand ziek is, zonder zich te verbeelden dat zij het beter weten.
ta ta
Xaviera