Even rustiger aan

goede en dappere beslissing. En ik ben stiekum wel een beetje jaloers op je.

Zit hier ook  met rugklachten en moe en tegen heug en meug  in mijn proefschrift af te ronden...(en veel te veel afleiding te zoeken op het forum, echt schandalig!!).

Fijne vakantie alvast. Een kindj emet zo'n zonnige naam moet wel naar een lekker warm oord gaan of niet?

He Sarah, fijn dat je die knoop hebt doorgehakt! Ik kan me het gevoel van opluchting goed voorstellen! De combi is ook allemaal niet zo makkelijk, zeker niet als alleenstaande moeder. En vakantie, oooooh, heerlijk! Zoek maar iets geweldigs uit!
Wat zijn die paar maanden tenslotte op een mensenleven?

(dat hield ik mezelf voor toen ik in de zwangerschap lag te stressen dat mijn opleiding vertraging opliep...)

Groetjes, Karin

Moeilijke beslissing, fijn dat je je opgelucht voelt.
Ik was zelf net afgestudeerd, leverde mijn scriptie in en bleek twee dagen daarna zwanger. Heb mijn bul opgehaald met een dikke buik, hihi.
Veel succes en geniet van de vakantie.

Fijn dat je het zelf hebt ingezien dat het niet werkte!!!
En dat lucht altijd op!!!
Waar gaat de vakantie naar toe???
Ja ben nieuwsgierig weet het???
Geniet ervan hé samen met je wondertje!!!

Liefs Sandy

Hoi allemaal,

Ik wilde jullie even heel erg bedanken voor de lieve reacties op mijn topic! Dat is nou een van de dingen die ik zo fijn vind aan dit forum! Echt heel lief en leuk om te lezen.
Het is inderdaad een enorme opluchting en dan is het ook nog eens lekker weer dit weekend!
Ik moet nog een beetje wennen aan het gevoel dat ik niet meer heel erg iets hoef en dat ik mag ontspannen. Maar  hoe beter dit te leren door lekker in de zon te gaan wandelen en spelen met Leah Sol? Super, ik ben echt blij.
Ik studeer nu  maatschappijgeschiedenis... Ook niet echt een opleiding die de meeste mensen van hun stoel laat rollen van enthousiasme, maar ik moet zeggen dat ik het de eerste twee jaar een leuke opleiding vond. De laatste tijd alleen helemaal niet meer. Ik merk dat ik veranderd ben, dat mijn interesses en prioriteiten zijn veranderd dus ik ga heel goed nadenken over waar mijn hart nu verder ligt qua werk en opleiding.
Ja en wat vakantie betreft! Ik wilde eigenlijk vandaag gaan zoeken maar het is natuurlijk een beetje zonde om met dit mooie weer binnen achter de pc te zitten. Heeft er iemand tips? Ik ga waarschijnlijk dan in september wanneer het niet meer zo extreem heet is overal. En ik ga alleen met Sol, dus dat vind ik sowieso heel spannend. Als iemand tips heeft hoor ik het graag! Ik zit zelf op dit moment te denken aan Turkije, ook omdat ik daar een jaar heb gewoond  en het land goed ken. Maar iets spannender is ook leuk... Nou goed, het is al leuk genoeg om erover te gaan fantaseren! Oja, welke delen van de wereld hebben ook lekker weer rond september behalve Europa? Dus geen regenseizoen?
Ik ga nu lekker naar buiten, een kleurtje krijgen en wennen aan een stress vrij gevoel!
En nogmaals bedankt voor de lieve reacties!

Veel liefs, Sarah
PS, bedankt Paulien voor je complimenten over haar naam

Terug
Bovenaan