even stoom afblazen

Hoii..
Met zo'n 'goedkope' test duurde het bij mij precies tot mijn NOD voor die positief aangaf, heb 2 dagen voor mijn NOD toen een clear blue gebruikt en die gaf direct zwanger aan. Misschien dat je die eens kunt proberen, zijn ook erg gevoelige testen..
Succes ermee en we duimen voor je!
Liefs Maaike

hoi!
Bedankt voor jullie steun, allemaal! Na de negatieve test van gisteren heb ik me vandaag maar even bedwongen en geen nieuwe test gehaald. Morgen zijn de winkels dicht, en maandag is mijn NOD, dus dan zal ik wel kijken wat ik doe (en ja, misschien word ik dus wel gewoon ongesteld maandag). Ik voel trouwens helemaal niks. Ik voel me niet zwanger, maar ik voel me ook niet echt alsof ik over twee dagen ongesteld moet worden, ik voel me gewoon helemaal normaal eigenlijk, zucht...
Ik wacht maar weer af. Morgen heb ik genoeg afleiding, want ik loop de dam tot damloop! Ik heb het vanmorgen nog heel even met mijn man erover gehad, wat hij zou doen als ik maandag nou zwanger zou zijn. Nou hij zou niet staat te juichen, zei hij, en dat het niet echt in zijn planning paste enzo. Ach we zien wel, ik heb al niet meer het gevoel dat ik een positieve test ga zien, maar ik houd de moed er maar in...
Ik zal maandag wel schrijven of de duiveltjes zijn gekomen!

Terug
Bovenaan