Even terug van weggeweest...

Hoi hoi, pffff, ben ik een tijdje niet geweest, worden de fora hier helemaal omgegooid! Sommigen van jullie kennen me waarschijnlijk van het maart2008 forum. Ben wel benieuwd hoe het met iedereen gaat. Las net dat apfelstrudi eind van het jaar voor een tweede wil gaan... :p
Nou, ik ben er dus net achter dat nummer 3 in aantocht is... :s Ik ben helemaal verbaasd, het is nogal onverwacht en ik heb géén idee wanneer ik uitgerekend ben, maar het is wel hartstikke welkom natuurlijk! Het voelt allemaal alleen zo raar, ik zat me zo te verheugen op na de zomervakantie (ivm met afbouwen borstvoeding), kon ik weer lekker sporten, wat minder gaan eten, weer een beetje mezelf worden.. En nu word er ineens nog een jaartje aan vast geplakt...
Ik ben eigenlijk benieuwd of er hier meer meiden zijn die heel snel achter elkaar 2 kindjes hebben gekregen (bij mij zit er straks nèt een jaar tussen de middelste en de jongste  waarschijnlijk), en hoe dat is?!
Liefs, Merelyn

hoi hoi

tuurlijk ken ik je nog;)
een hele tijd niet gezien nee,en meteen kom je met geweldig nieuws hahahahhaha hoe is het zover gekomen?en weet je ook niet hoelang omgeveer???gaaf toch al die kleintjes op mekaar vind ik wel teminste alleen ik w8 nog even we gaan aan het eind van de maand verhuizen dus drukke tijd weer

en hoe gaat het met de kleine hou oud nu?

nou ik hoor vanje

liefs mama van caithlyn 03-03-2008

hoi hoi,

ja dat had ik nou ook, kom je terug van vakantie moet ik gewoon weer zoeken naar bekende van het maart forum! niet dat ik niet met andere wil kletsen hoor..

Gefeliciteerd joh met je zwangerschap (ben stiekum wel een beetje jaloers), niet dat ik nu direct een derde wil, maar het kriebelt wel, eigenlijk al heel snel na de geboorte van onze tweede!!!

Maar goed, ik wacht nog wel even, is voor mijn gezondheid beter!!

Spannend weer hoor, dus dan ben je weer uitgerekend rond maart ofzo??

Groetjes,

Suus (maart 08 mama)

Hoi hoi,
hier nog een van het maartforum.
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Wat gaat het toch snel allemaal he....zo zijn we allemaal zwanger, kleintjes worden geboren, groeien op   en nu alweer een volgende zwangerschap.
Het is net wat Patricia elders zei...nog even en we zijn allemaal in het nieuwe jaar weer zwanger van de volgende.
Nou, hier nog geen plannen hoor. Ik vind het wel heel speciaal, die zwangerschap, zo'n klein babietje en zou dat toch graag nog een keer willen mee maken. Maar eerst even alle aandacht voor de kleine van nu

Groetjes, Emmy

Hoi,

Hier nog een van het maartforum.
Gefeliciteerd! Wel leuk hoor. Ik dacht een maand geleden dat ik zwanger was, ik was verward met de dagen van de pil werd 3 dagen later ongi. Maar eerlijk is eerlijk liever nog ff niet.
Toch is het iets heel speciaals zo'n garnaaltje (dat is het nu hoog uit haha) in je buik. Geniet ervan meis.

Liefs Reneke

Hai,

Hier nog iemand van het (vroegere) maartforum.
Ben je erg geschrokken of heb je gelijk zin in?
Hier is het ook alweer een tijdje aan het kriebelen heb alleen een keizersnee
gehad dus moet toch nog even wachten.
Vindt Noa vast niet erg heeft zij nog  even alle aandacht
Ben benieuwd wanneer je bent uitgerekend misschien kan je naar het volgende maart
forum haha.
Ik hoop dat je je goed voelt en dat je van je zwangerschap geniet!

Liefs Dankbaar Marijke Moeder van Noa

quote: dankbaar reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-08-2008 23:28:38'));

Hai,

Hier nog iemand van het (vroegere) maartforum.
Ben je erg geschrokken of heb je gelijk zin in?
Hier is het ook alweer een tijdje aan het kriebelen heb alleen een keizersnee
gehad dus moet toch nog even wachten.
Vindt Noa vast niet erg heeft zij nog  even alle aandacht
Ben benieuwd wanneer je bent uitgerekend misschien kan je naar het volgende maart
forum haha.
Ik hoop dat je je goed voelt en dat je van je zwangerschap geniet!

Liefs Dankbaar Marijke Moeder van Noa

hoi hoi

wat is de wachttijd van een keizersnee???

liefs patricia

Hoi hoi,
Tja, was wel behoorlijk geschrokken ja. Vooral ook omdat wij nou niet bepaald in de ideale thuissituatie zitten (oudste dochter heeft andere vader en vader van de jongste, en nu dus het aankomend spruit,  en ik latten op een laag pitje). Maar evengoed, we hadden wel al eens besproken dat we vier kindjes toch wel super zouden vinden, dus wat dat betreft... Laat maar komen.
Daarbij is dit allemaal zó raar gegaan. Mijn dochter riep al steeds dat ik een broertje in m'n buik heb, ik droomde laatst dat er een kerel naar me toe kwam en ineens zei "je hebt een baby in je buik" en toen we laatst met onze kids en het buurjongetje op stap waren realiseerde ik me ineens dat ik steeds het gevoel had dat we met 4 kindjes waren (en het waren er toch echt maar drie!!). Een beetje voelde ik hem dus al wel aankomen.
Alleen zat ik dus te wachten totdat ik ongesteld ging worden zodat ik een spiraaltje kon laten zetten (dus ingesteld op de komende 5 jaar geen kids meer). Dat ik nu meteen na m'n eerste menstruatie toch "even snel" zwanger ben geworden zie ik dan maar als voorbestemd ofzo.
Ik had liever nog éven gewacht, maar het is nu eenmaal zo en daar vinden we ook onze weg wel weer mee...
Wat ik vooral rot vind is dat er in mijn omgeving nogal wat mensen zijn die heel al heel lang (meer dan een jaar) proberen zwanger te worden, en ik word maar zwanger zonder er ook maar moeite voor te hoeven doen!? :s
Maar inderdaad, als alles klopt ben ik volgend jaar weer in maart uitgerekend... :D
Moet nog even een paar weekjes wachten voor ik het zeker weet...

Terug
Bovenaan