Even terug van weggeweest...

Merelyn, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Heel erg leuk. Geniet ervan! Hoewel je misschien pas net een beetje gewend bent aan jullie jongste, haha.
Hoe het is om 2 kindjes vlak achter elkaar te hebben? Erg leuk en erg druk! Wij hebben 4 kindjes en tussen de tweede en derde zit nog geen 16 maanden.
Je hebt dan even 2 kindjes die nog niet kunnen lopen (of die van jou moet heel snel zijn), dus een fijne duowagen is dan meer dan welkom :) Dan heb je ook 2 luierkinderen. Dus qua verzorging zal je je echt niet vervelen. De kindjes hebben erg veel aan elkaar. Mijn meiden zijn nu 6 en 5 en spelen erg veel met elkaar (ook ruzie maken kunnen ze goed, hoor). Echt grappig. Dus: geniet er vooral van, ik hoop dat je je een beetje goed voelt.

hoi Merelyn,
(en de anderen natuurlijk)

ik ben ook een tijdje weggeweest (vanaf 8 maart eigenlijk) en ben van het "oude"februarieforum.

wat een goed nieuws! ongepland of niet welkom is het wel.
ik denk dat die meiden in je omgeving die al wat langer proberen dat ook zo zien.

veel plezier met je zwangerschap!!
suzan

quote: patricialut reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-08-2008 23:48:24'));

quote: dankbaar reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-08-2008 23:28:38'));

Hai,

Hier nog iemand van het (vroegere) maartforum.
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ben je erg geschrokken of heb je gelijk zin in?
Hier is het ook alweer een tijdje aan het kriebelen heb alleen een keizersnee
gehad dus moet toch nog even wachten.
Vindt Noa vast niet erg heeft zij nog  even alle aandacht
Ben benieuwd wanneer je bent uitgerekend misschien kan je naar het volgende maart
forum haha.
Ik hoop dat je je goed voelt en dat je van je zwangerschap geniet!

Liefs Dankbaar Marijke Moeder van Noa

hoi hoi

wat is de wachttijd van een keizersnee???

liefs patricia

oh, sorry Patricia zag je reactie nu pas
Volgens mij heeft mijn gyn een jaar gezegd als ik me niet vergis.
Maar zeker weten doe ik het even niet.
Denk dat we nog wel wachten tot volgend jaar.
Bij jou is het ook aardig aan de kriebel he?

groetjes Marijke

Hoi Merelyn,
Leuk dat je er weer bent!
En gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik ben ook weer zwanger, nog heel pril hoor, 6 mei uitgerekend.
Moest ook erg wennen, nu voor de 4e keer in 1 keer zwanger...
Waanzinnig misselijk, echt wennen weer maar wel heel leuk.
Ik denk nu ook in verwachting te zijn van een jongetje, maar eerst die eerste 3 maanden maar even afwachten...
Succes!Groet Roos.

Terug
Bovenaan