Even totaal iets anders: wij gaan trouwen!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Even totaal iets anders: mijn vriend heeft mij ten huwelijk gevraagd. Al een tijdje geleden, maar ik vind het leuk om ook jullie daarvan op de hoogte te brengen. Ik heb een prachtige ring om mijn vinger en hij was helemaal nuchter!!! Dat slaat natuurlijk nergens op, maar diverse vrienden van ons waren nogal dronken toen ze hun lief vroegen, dus ik wrijf het er regelmatig in (gnif gnif).
Onze grote dag is 21 juni en de trouwjurk heb ik al binnen. Was even spannend of IUI-4 zou lukken of niet, want anders was het maar de vraag of ik em nog zou passen. Dat is het enige voordeel van de mislukte poging. Nu kan ik zwanger worden wat ik wil, de jurk is nog te vermaken!!!!
We hebben nu weer even een rustmaandje, dus we gaan volgende week  gezellig zelf klussen!!! Alle meiden succes met behandelingen, wachtweken, klussen en verwerken van teleurstellingen!

Lfs, Kippie.

Hoi Kippie,

wat geweldig! Gefeliciteerd en dat het maar een mooie dag mag worden!

Moet je nog veel voorbereiden? Vond ik erg leukom te doen. Fotograaf, plaats van foto's nemen, je haar etc.

Geniet van deze leuke tijd!

liefs, Belle

Hoi Kippie!

Da's nog eens leuk nieuws.. en wat een mooie datum ook! 21 juni is de dag van de zonnewende (een vriendin van mij is ook op die dag getrouwd) en dat is 'spiritueel' gezien een hele bijzondere dag.. en de langste dag van het jaar, dus extra lang genieten!
Van harte gefeliciteerd en geniet lekker van alle voorbereidingen (en verrassingen!) die nog zullen komen..

groetn, Saartje

O, wat een leuk nieuws!!!!
En zoals saartje ook al zei, op de langste dag van het jaar. Dus jullie kunnen lekker lang feesten.
Ik vond mijn trouwdag geweldig. Heb van het moment dat ik 's ochtends mijn ogen open deed genoten totdat ik 's nachts om 4 uur mijn bed in rolde.
Geniet ook van alle voorbereidingen en veel succes ook met je iui behandelingen.

Groetjes,
mama Peet

He Kippie,

Meid wat een geweldig leuk nieuws zeg. OOhh wat zal je er van genieten. Ik vond trouwen zo'n ontzettend super geweldig gebeuren. Ik zei al, als het financieel uitkon, deed ik het ieder jaar weer. Maar goed geniet van alle leuke voorbereidingen, want ook dat is erg leuk om te doen.

Groetjes Cindy

Hoi Kippie!
Wat een leuk nieuws!! Hartelijk gefeliciteerd!!
Dat van die jurk passen heb ik ook gehad hihihi errug he!!
Wij gaan namelijk  vijftien juni  trouwen en zijn in april vorig jaar gestopt met de pil.
Eerst hebben we even gewacht met bruiloft plannen maar in november (een dag voor mijn verjaardag) heeft mijn vriend me gevraagd en zijn we begonnen met alles te regelen.We hadden zoiets van, dan maar lekker met een dikke buik :)
Nu hoop ik natuurlijk nog steeds dat  we voor de bruiloft zwanger zijn, wel heel bijzonder natuurlijk. En die jurk...die vermaken we wel gewoon toch?!

Nou een heeeeeele fijne dag en hoop dat we die maand goed weer hebben!!!

-x- Niekje

ohhhh wat leuk dat je graat trouwen! Kun je je zinnen even lekker op wat anders en leuks zetten, i.p.v. alleen maar met dat zwanger worden bezig zijn! Wij zijn deze zomer alweer 5 jaar getrouwd, maar ik wou dat het nog een keertje over kon! Geniet maar lekker van de voorbereidingen en ik wens je alle geluk en een prachtige dag met mooi weer toe! Veel liefs, Anke

lieve kippie,

wat geweldig; trouwen .
van harte gefeliciteerd.
heeft hij je romantisch gevraagd?

naast de spanning van ziekenhuis in en uit,
nu weer iets positiefs en  fijns om naar uit te kijken!!
en het is al redelijk snel.
geniet van deze leuke voorbereidingen.

groetjes, jana.

Terug
Bovenaan