Even totaal iets anders: wij gaan trouwen!

Ow Kippie,

Wat geweldig!!!! Heerlijk zeg, wat zul jij een trotse vrouw zijn nu met zo ´n mooie ring om je vinger. En wat heerlijk ook dat je nu je aandacht daar op kunt richten. Wie weet.....
Ben echt heel blij voor je. Na alle behandelingen heb je echt dit soort dingen nodig om nog een beetje normaal te blijven leven!
Ik hoop zo dat jullie huwelijk snel bekroond mag worden met een kindje, of nog leuker dat die er stiekum al bij mag zijn!!!
Ben echt heel blij voor jullie!!!

Dikke kus
Scorpy

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties!!!!
We hebben idd veel plezier en lol met de voorbereidingen. Staan  wij ook eens in het middelpunt van de belangstelling. Mijn zussen en bijna al mijn vriendinnen  zijn al getrouwd en/of  hebben kindjes, dus ze hebben allemaal al een keer op een bijzondere manier in de belangstelling gestaan. Dus nu is het onze beurt.
En Niekje: jij natuurlijk ook gefeliciteerd met je huwelijk.   Hopen op fantastisch weer in juni!!!!

Lfs, Kippie.

Hoi, gefeliciteerd, wat leuk zeg, echt super! Nou meid, geniet ervan.....ik spreek uit ervaring.....ik zeg niet dat het de mooiste dag uit mijn leven was, want er volgen er vast nog meer, maar het was wel een fantastische dag!!!!!!!!!!!

Liefs, Pleun

Terug
Bovenaan