Even van me afschrijven

Hi Marieke!

Wij zijn nu voor de 14e maand bezig, dus ruim een jaar!
Bij de ha hebben we idd ook een dubbele consult. Wel prettig als je weet dat je de tijd hebt!
Meteen onze eerste consult bij onze nieuwe huisarts, dus ik ben heel benieuwd!

Ik verwacht dat we ook wel worden doorgestuurd naar de gyn. voor onderzoeken enzo.
Dit weekend verwacht ik trouwens nog nit zwanger te zijn. Alle vreemde kwaaltjes die daar op leken te wijzen zijn nu, 3 dagen voor mijn NOD, ineens als sneeuw voor de zon verdwenen. :(

We zien het wel, wellicht dat het uit handen geven aan de huisarts voor onszelf wat minder spanning teweeg brengt en het dan misschien alsnog snel raak is!

Helaas kun je bij zwanger worden alleen maar afwachten en heb je een grote portie geluk nodig!

Mijn cyclus duurt gemiddeld 45 dagen, ik heb een late eisprong waar ik achter ben gekomen door te temperaturen. Ik wordt dus ook niet precies 14 dagen na mijn ei ongesteld. Op advies van mijn huisarts ben ik met het temperaturen begonnen. Ook ik ben in januari met de pil gestopt. Uit mijn tempkaartjes komt toch iedere keer wel een duidelijke eisprong naar voren. Maar wel iedere keer op een andere dag in de cyclus.

Wat een gedoe met al die eieren elke maand!
Kunnen ze zich niet gewoon aan de regels houden? ;-)

Meiden, ik ga zo lekker een weekendje ontspannen. Even onze gedachten weg van het zwanger worden...

Marieke, ik hoop maandag te kunnen lezen dat je meer duidelijkheid hebt intussen!

Fijn weekend!

Ha meiden,

Ik ben nu al blij dat ik me heb aangemeld voor dit forum. Het voelt fijn om hier met jullie, gelijkgestemden (helaas ;-)) over te spreken.

En haha, die eieren, het is wat! Wat zou het leven fijn en makkelijk zijn als alles precies gaat zoals het zou moeten.

We hebben allemaal een flinke portie geluk nodig.

En, we moeten loslaten, hoor ik van iedereen. Zelfs mijn oma gaf deze wijze raad. Ik kreeg er alleen geen handleiding bij hoe je dat loslaten dan moet doen. Hoe graag ik dat ook wil, het zwanger willen worden spookt toch steeds door mijn hoofd.

En intussen blijf ik nog maar heel even doorgaan met ovulatietesten. Ik heb sticks t/m zaterdag en heb besloten om daarna, in deze rare cyclus te stoppen en het op zijn beloop te laten. En dan zie ik wel of ik al dan niet ongesteld wordt.

Wordt vervolgd!

Succes allemaal meiden! En, bedankt!
Fijn weekend alvast!

OM het los te laten helpt het bij mij om lekker bezig te blijven.
Op mijn werk denk ik er niet aan, tijdens het sporten niet... Om niet steeds actief bezig te zijn om maar iets te doen ben ik zelfs gaan breien! Ben nog een beginner, dus daar heb ik echt al mijn aandacht voor nodig. Een goed boek lezen helpt ook bij mij.. ik zit in no-time helemaal in het verhaal!

Een dagje lekker uitwaaien aan zee of in het bos kan ook heerlijk hoofd-leeg-makend werken!

Fijn weekend!

Terug
Bovenaan