Even verdrietig berichtje....

Och wat ontzettend verdrietig dat jullie 'oudste' juliie hond is overleden...Ik wens jullie heel veel sterkte bij het verwerken van dit verdriet! 8,5 jaar vind ik veels te jong om te overlijden. Weet je misschien wat hij had?

Groetjes Hanneke

Hoi Daniëlle,

Dat is zeker een heel verdrietig berichtje. Ik weet neit goed wat ik moet zeggen, zelf heb ik een aantal jaren geleden ook mijn maatje moeten laten gaan, ook zo'n 8 jaar was hij. Verschrikkelijk.

Ik wens je heel veel sterkte de komende dagen.

Liefs Nanda

Lieve Danielle!
Wat een verdrietig bericht zeg. Je hecht je heel erg aan zo' n trouw beestje. En helemaal rot dat je geen afscheid hebt kunnen nemen. Ik hoop dat de meisjes een beetje getroost zijn. En dat ze geloven dat ie in de hondenhemel is! Sterkte meid!!!
Liefs Esther

Dank jullie wel voor alle lieve berichtjes, dat doet me super goed.
Het is wel heel erg vreemd in huis zonder Ishja.
Vanmorgen heel onverwacht gezellig bezoek gehad van Suzan en Fonske + kids en normaal  ben je dan druk met bezoek en hond maar nu ging alles heel rustig.
Ook nu, ik zit alleen in de kamer achter de laptop, Linde slaapt, en dan lag Ishja altijd bij me. Een groot gemis wat je pas echt voelt als het zover is.
Wij weten niet precies wat ze heeft gehad, geen sectie laten verrichten, hoewel ik het graag zou willen weten vond ik dat een akelig idee.
De dierenarts dacht aan een tumor in haar buik, dat schijnt vaker voor te komen.
Wij zijn wel erg blij dat het allemaal heel snel in gegaan en we niet zelf de beslissing voor haar overlijden hebben moeten nemen.

Liefs Daniëlle.

Jeetje,wat verdrietig allemaal.
We hebben zelf ook een hond,vanaf pup en nu bijna 10 jaar en ik moet er niet aan denken dat ze er niet meer zou zijn.
Sterkte,ook met de kids.

Misschien nog een tip,als de oudste er veel moeite mee heeft,zou je   kunnen vertellen dat ze nu een sterretje is en dan kun je haar voor het slapen gaan nog welterusten wensen.

Groetjes Tanja.

och jee wat sneu!
ik kan me voorstellen dat het zo raar moet zijn...

sterkte!

liefs Jenneke

Terug
Bovenaan