Even vertellen...

A

Anoniem

Guest
Hai meiden,

Even iets vertellen: Gister nadat mijn man klaar was met werken zijn we even samen op pad geweest voor een kraam cadeautje voor kennissen waar we a.s. woensdag naar toe gaan.....Ik heb hele kleine schoentjes gekocht en 2 paar (hele kleine) sokjes...

Toen we thuis kwamen en ik die cadeautjes uit het tasje pakte, brak mijn hart....Ik had die ieniemienie sokjes in mijn handen en ik bleef er maar naar staren, mijn man zag dat en gaf me een knuffel. Hij zei: "schat, ons wondertje komt ook gauw".... Ik vertelde hem dat ik nog niet ongi was en je had zijn gezicht moeten zien, hij fleurde helemaal op en ik zag de twinkeling in zijn ogen. Ik vertelde wel gelijk dat de test negatief was en dat de duivels er wel aan zullen komen.
Het lijkt me zo leuk om te gaan shoppen voor kleertjes/sokjes etc... maar dan eens voor onszelf i.p.v voor een ander..... begrijp me niet verkeerd hoor, ik gun het iedereen maar dat was even een moeilijk moment. Hebben jullie dat ook weleens??

Nu weer verder kijken en positief blijven! Iig nog geen duivels maar ja.....Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Lynn.

kan het me goed voorstellen! Ik hoop dat je snel zwanger bent (misschien ben je dat al ;)).

Lieve Lynn,
Jullie tijd komt echt! Ze kunnen lieve mensen namelijk niet overslaan! Ik snap heel goed dat je het hiermee moeilijk hebt! Je wilt het liefst voor jezelf gaan shoppen wat niet af doet aan hoe blij je bent voor een ander. Helaas is het zo. Maar ik snap heel goed wat je bedoelt. Toen ik nog net niet mijn nod had vertelde mijn broer dat ze hun 1ste kleine verwachten en mijn schoonzus beviel 2 dagen later. Ik zit natuurlijk pas in mijn 1ste ronde en heb 2 kids maar waar we het al eerder over hadden, het maakt niet uit in welke ronde je zit, je wil het NU.
Het gevoel is dat je het zelf ook wil.
Ik weet dat je zo zelf ook denkt en zo te lezen ben je een heel sterke vrouw. Je gunt het een ander ook heeeeel erg maar Lynn is er ook nog... het zal echt bij jullie ook komen!

Heel veel liefs en een dikke knuffel en hou je taai!

snap je helemaal lieve meid....altijd voor een ander blij zijn...wordt wel eens vermoeiend en verdrietig! hoe blij je ook echt bent voor die ander...je wilt zelf ook zo graag!!en jullie tijd komt echt nog wel!!! dat vertrouwen moet je hebben! en idd je bent nog niet ongi...dus het kan nog meid...geen bloed geeft moed!

en wat een lieve man heb je zeg!!!heerlijk als je man beetje meeleeft, ik heb zelf ook zo'n 1!! hij is zelf ook aardig gevoelig, wel fijn vind ik!
dikke knuff meid

Hoi meid,

jullie geluk komt echt wel!
Het is jullie van harte gegund, hoop dat je snel zekerheid hebt!

Liefs Elke

Snap hoe je je voelt. Toen mijn nichtje haar zoontje was geboren, moesten we nog op stel en sprong de stad in want hij was kleiner dan verwacht en kon nog geen maat 50 aan. Sta je daar op de babyafdeling van de V&D, oh dit is leuk dat is leuk...dit zou ik wel willen dat zou ik wel willen. Helaas nog steeds niet. En nu hebben we lootjes getrokken voor kerst en ja hoor ik heb zijn lootje...pff mag ik weer wat voor hem gaan kopen...Vind het een schat van een ventje hoor, mooi dapper mannetje is...maar denk dat ik het dan ook wel even weer moeilijk ga krijgen. Heb het soms al moeilijk als ik em de fles een keer geef of even lekker op de arm heb...

Dus meid snap je helemaal....
Hoop dat je snel zekerheid hebt...

En heel snel ook mag shoppen voor babykleertjes...

Liefs

Lieve Lynn

O wat lijkt me dat moelijk. Vooral omdat je zo lang ermee bezig bent.
Kan me voorstellen dat je op een geven moment niet meer echt blij kan zijn. Maar puur een masker opzet.
Heb dit soort dingen zelf nog niet ondervonden. Maar kan me er wel iets bij voorstellen..

Hoop dat je snel zelf lekker kan shoppen en die kleine ukke pukke schoentjes en sokkjes kan kopen.

En ja misschien kleine hoop de rode duivels zijn er nog steeds niet he..

liefs shas

Terug
Bovenaan