Even vertellen...

@Cloewja: Ogh...ik snap je helemaal! Het is ook geen drama maar je wilt zelf gewoon ook zo graag! En nu dan dat lootje...Jeetje...Komt goed en indd, het zal best ff moeilijk zijn om weer wat leuks voor die kleine te gaan scoren...Sterkte!

@Shasta: Weet je: Ik ben echt wel oprecht blij voor een ander en ik draag zeker geen masker (dat zit gewoon niet in me) maar het is een wens die je bij iedereen (snel) in vervulling ziet gaan en omdat de wens bij ons ook zo groot is, zijn er soms gewoon moeilijke momenten.

Ik hoop ook oprecht dat jij dit ook niet hoeft te ondervinden want dat is zeker niet leuk maar goed....Het beste is positief te blijven met een gezonde dosis hoop en dan komt het bij ons allemaal helemaal goed!!!!

ahhh wat lief van je man! En wat een moeilijk momentje even! Wij hebben ook babysokjes in de la liggen.. Ik heb ze ook al heel vaak in mijn handen gehad.. Hopen dat ze snel uit de verpakking mogen!
Meid je bent nog niet ongi en de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Nu is het tijd voor jullie wondertje!
Duimduimduimduimduim**********

Liefs

Moeilijk en ontroerend moment zeg........ Ik gun het jullie zo erg om nu eindelijk eens voor jullie eigen wondertje te mogen shoppen.......... Ik duim heeeeeeel hard want je bent nog niet ongi dus wie weet het kan nog!!!!

Lieve Lynn..

Dat is inderdaad een moeilijk moment, ik mag ook niet klagen dat ik na ronde 6 ben aangeteld.. Als k alle verhalen rondom me heen hoor en mensen die al langer dan een jaar bezig zijn, is het heel moeilijk je gunt de anderen dat geluk ook.
Ik vind het heel knap van je dat je je toch altijd zo goed houd en blij bent voor anderen, petje af hoor! Het zal af en toe niet makkelijk zijn, maar ik ben er zeker van, jullie tijd komt ook en stiekem hoop ik dat je helemaal niet ongi word en gewoon lekker zwanger bent!Ik probeer het hier nog steeds allemaal in de gaten te houden al heb ik het erg druk de laatste tijd, ik hoop echt dat de dames hier snel positief testen!
Het is niet makkelijk maar ik vind het echt knap van je!
Kop op meid! En met zo'n lief mannetje, met jullie komt het zeker goed!

Succes meid!

Liefs Daisy

Lieve meid,

Onze tijd komt echt nog wel. Ik ken die moeilijke momenten maar al te goed, helaas.
Even een traantje laten kan ook goed zijn. Je verdriet komt er dan even uit en je kunt er weer even tegenaan.
Lieve Lynn, ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat je testen alsnog positief worden deze ronde! Zo niet, hoop ik dat de huisarts jullie snel verder kan helpen of door kan sturen! Dat we geduld hebben, hoeven we niet meer te bewijzen, dus laat de positesten maar komen!

Heel veel lieve knuffels van mij,

Daisy

Zulke momenten zijn altijd K*T, het ene moment kun je t ff beter handelen dan t andere...
Ik weet nog goed toen ik 4 jr terug voor t eerst zwanger probeerde te worden, na 6 rondes te horen kreeg dat mn baarmoedermond niet goed was en dat we ff moesten stoppen. Toen werd mn jongere zus ongewenst en ongepland zwanger als tienermoeder... Alles lijkt zo oneerlijk op zulke momenten... Intussen zou ik mn neefje en zijn jongere zusje niet meer willen missen, maar ik heb heel wat traantjes gelaten om de situatie toen...
Diep in je hart wens je iedereen het geluk toe van n kindje, het is helemaal niet gek dat soms de jaloezie of het gevoel van onrecht/oneerlijkheid naar boven komt en heel even zelfs ook op de voorgrond staat. Dat maakt je geen slecht mens, dat maakt je mens!
Dat gezegd hebbende, zoals je zelf ook altijd zegt, jullie tijd komt ook lieve Lynn!

Terug
Bovenaan