even voor stellen

Voor je rust zal ik voor de vakantie gaan. Misschien is de uitslag niet zo positief als je hoopt, maar de onzekerheid is weg.
Nu blijf je je afvragen of ze 'iets' gaan vinden.

Als ik naar mezelf kijk, zou ik het fijn vinden om het onderzoek voor mijn vakantie te houden.

Wat je ook besluit, heel veel succes en ik hoop dat je een positieve uitslag krijgt!!

Hoi,
je moet vooral doen wat je gevoel je ingeeft.
Wij hebben al zoveel vakanties moeten laten,omdat we dan net weer met nieuwe poging gingen starten.
Achteraf gezien kan je wel vakanties gebruiken en zodra je de kijkoperatie gehad heb ga je mischien wel de medische molen in.Dus ik zou nu wel voor de vakantie gaan.Een maandje later de operatie kan toch ook geen kwaad?Je stapt er dan in ieder geval ontspannen in.

Gr. Suusje

dank jullie wel voor jullie tips, wat suusje zegt denk dat ik het na de vakantie ga doen, iemand zei ook tegen mij dat ook al is het 1op de 10 kans dat het mis gaat bij een kijkoperatie dat stel dat het mis gaat mijn vakantie weg is waar we heel lang voor hebben gespaart en heel erg na uit kijken nu.

dus ik doe de operatie na de vakantie.

ik zie er alleen tegen op niet zo zeer de operatie zelf maar de napijn.

gr

Goede keuze meid.Napijn valt reuze mee.Je hebt 2kleine sneetjes echt ienimini (in navel,boven schaamsteek)
ik ben na een week gewoon weer gaan werken.
Fijne vakantie in ieder geval.Waar ga je heen?

he ja ik weet dat het kleine sneetjes zijn, maar ze zeiden dat ik minimaal 2 weken niet mag tillen of zware dingen mag doen, dus wordt ff kijken hoe ik het met onze dochetr gaat doen maja dat komt allemaal wel goed.

wij gaan 4 weken naar mijn schoonvader in december in amrika, dus 9 uur vliegen hahhah.

dus ben benieuwd hoelang de wachtijden zijn voor die kijkoperatie.

Gewoon rustig aandoen 2wk erna en inderdaad niet gekke dingen tillen,maar dat doe je niet dagelijks toch?Ik in ieder geval niet.
Heerlijk Amerika dat is lekker.

Bij mij was de wachttijd van operatie 2wk.Ik moest bellen op eerste dag menstruatie en dan werd er voor eisprong een KO gepland als er die maand plek was.Dat geluk had ik dan wel gelijk.Kon diezelfde maand terecht.

Gr suusje

oke, das wel lekker ja, nee ik krijg eerst een kijkoperatie om tezien of ik daadwerkelijk endometriose heb en dan zien we verder

ik til alles zelfs de bank til ik wel eens op, dus ja, maja schoonmaken ik geen punt want me ouders komen helpen maar gaat meer om em dochter , met verschonen enzo. maja ik ga eerst dan op vakantie en dan zie ik het wel.

Mocht je endometriose hebben dan halen ze het ook gelijk weg,want dat kunnen ze gelijk doen.Anders moet je 2x onder het mes.
Dan maar geen banken tillen haha.

Terug
Bovenaan