even voor stellen

hallo ik ben heddy en moeder van 5 prachtige kinderen..... toen wij de jongste hadden geregen hadden wij zoiets van nu is het klaar.... maar na 2 jaar begon het zowel bij mij als bij mijn man toch nog te kriebelen.... haha klinkt gek maar waar.... maar mijn man had zich laten helpen... na veel onderzoeken bij mij om te kijken of het nog wel kon heeft mijn man een hersteloperatie ondergaan vorig jaar december.... en nu ben ik al weer 34 weken zwanger van de 6e een wondertje voor ons.... de kinderen vinden het geweldig, ze leven zo erg mee, en kijken er met veel plezier naar uit dat ze nog een broertje kijken.... toch soms ook wel dubbel volgend jaar gaat de oudste naar het middelbaaronderwijs, en de jongste is nu bijna 5 maar het is geldig om dit nog een keer mee te mogen maken.....

moeder van bijna 6 kindjes
 
Wat een rijkdom!! heel erg gefeliciteerd met de zwangerschap van je zesde kindje.... een jongentje als ik het goed begrijp.

Ik ben nu ook dik 34 weken zwanger van mijn tweede. Een meisje!!! Na mijn zoontje (nu twee) is dat ook enorm veel rijkdom.

Wanneer ben je precies uitgerekend?

Groet Frederike

 
Terug
Bovenaan