Even voorstellen. 1e ronde, 1e kindje

hoi joyce

ik heb 5 jaar de inplanon gehad en heb hem maandag eruit laten halen omdat wij heel graag ook een kindje willen krijgen maar het is nu eerst afwachten of alles lukt want bij de een is het sneller uit gewerkt als bij een ander dus we gaan de spannende periode te gemoed
want wij gaan in mei volgend jaar trouwen en mischien dat ik dan zwanger ben dat kan ik nog niet zeggen

groetjes

jolanda

Hoi Marjolijn,

Ik heb het ook aan een vriendin verteld omdat ik het aan iemand kwijt moest (behalve alleen aan mijn vriend) Mijn ouders weten ook nog nergens van omdat ik het voor hun als en verassing wil laten komen. Als ik nu wel de hele medische molen in moet ga ik het ze wel vertellen. Met mijn vriendin heb ik zo'n goeie band dat ik het bewust wel heb verteld zij begrijpt mij heel goed en als ik een keer een mindere dag heb kan ik mijn ei heel goed bij haar kwijt. dit kan ik bij mijn vriend ook wel maar anders als bij mijn vriendin. Op dit moment is ze zelf net bevallen en ga ik naar de gyn dinsdag dus ze houdt zich er niet zo heel veel me bezig dus op zich zou het voor hun ook alleen maar als een verassing komen en zou mijn vriendin denk ik toch wel een traantje laten als het zover is.; Maar goed eerst maar eens afwachten wat de gyn zegt. Ben nu al erg zenuwachtig voor wat hij gaat doen en voor de uitslag. Maar ik hou jullie op de hoogte.

Succes iedereen

Groetjes Russell

Hoi Joyce,

Grappig, ik heb ook de 25ste mijn NOD, dus het wordt spannend vanaf morgen.Ik ga maar eens lekker op tijd beginnen, ik ben bang dat ik anders te laat ben!
succes en ook veel plezier,
groetjes Gwen

Hoi Russel,

Heel veel succes aanstaande dinsdag. Ik zal aan je denken. Hou je ons op de hoogte?

en Gwen, ik wens je heel  erg veel plezier vanaf vandaag met klussen. Er zijn al veel successen geboekt deze maand dus wie weet?

Groetjes Joyce

Hoi Joyce

Zeker hou ik jullie op de hoogte. Vindt het heel erg spannend allemaal. Je weet natuurlijk niet wat er allemaal gaat gebeuren. Maar we laten het gewoon op ons afkomen.

Gwen veel succes met klussen.

En de rest natuurlijk ook.

Groetjes Russell

Hallo,

Ik ben ook gestopt met de pil. dit is de eerste keer en we vinden het allemaal erg spannend maar nu heb ik een vraagje. Ik ben 24 augustus gestopt met de pil maar nog steeds niet ongesteld hoe kan dit. Ik had een klein hoopje maar nee hoor. Ik heb zaterdag getest en negatief. Heeft het bij jullie ook zolang geduurd dat je voor de eerste keer ongesteld werd?

Ik hoop snel van jullie te horen

Groetjes es

hoi ik ben ramona en 24 jaar wij zijn sinds juni gestopt met de pil de eerste maand was ik al meteen een week telaat terwijl ik altijd een regelmatige cyclus hebt gehad nu ben ik al weer 2 weken te laat ik heb een test gedaan maar die was negatief en vandaag bij de huisarts geweest en bloed geprikt nu maar weer afwachten . hij zei dat dat nog 6 maanden kan dat het onregelmatig is ik voel me ook heel anders dan toen ik de pil nog slikte

Dag allen,

ik lees weer veel berichtjes. Ik zelf ben in maart gestopt, maar ook nog niet heel regelmatig. Gestart met Foliumzuur vorige week. Ik voel me ook anders. Heb vaker zin om te klussen tot vreugde van mijn vriend, haha. Hij heeft nu alleen twijfels of we nu toch wel moeten klussen voor het eggie. Kwam voor mij als een domper nadat hij eerder heeft gezegd dat ik hem maar moest bespringen. Kom wellicht voorlopig niet op het forum. Gaan maar even goed babbelen met elkaar, want die vriend van mij is een echte weegschaal. Alles wordt gewikt en gewogen. Blijf af en toe uiteraard wel even kijken hoe het gaat.
Succes!!!!

Terug
Bovenaan