even voorstellen april 08 mama

A

Anoniem

Guest
hoi
mijn naam is Tess ik ben 24 jaar
en ik ben 6w zwanger van ons 2de kindje is ben uitgerekend op 15 april
onze eerste kindje is een zoontje van 2-11-06 en is 2 september 10 maanden
ik zag dat er al een topic is voor de apil mama's maar er is daar al zoveel op gereageerd dat ik niet meer mee kan met wat er daar allemaal verteld is
ik heb het vandaag nog maar gezien
aangezien er nog geen april forum is kunnen de mama zich even voorstellen als julie zin hebben dan kennen we elkaar al een beetje tot het forum er is
groetjes

hoi
ik ben danielle ben 24 jaar ben nu 5 weken zwanger dus ben ook een april 2008 mama ben als het goed is 23 april uitgerekend we hebben al een zoontje van 3 jaar !

groetjes danielle

Hoi,

Ik ben Linda en 5 weken zwanger van ons 2e kindje. We hebben een zoontje van 2,5 . Ik ben ca. 26 april uitgerekend.

Groetjes Linda

hoi,

ik ben shirley.
25 jaar oud en ben nu 5 weken zwanger van de 1e.
 groetjes shirley

hallo

ik ben evelien en ben 30 jaar
wij hebben een dochter van 4 jaar en ben nu 6 weken zwanger van de tweede
als alles goed gaat ben ik 21april uitgerekend
nu woensdag moet ik voor het eerst naar de gynecoloog

gr   evelien

net gekeken op de nadere april 08 mama's, maar daar is 't inderdaad erg volle boel. dus sluit ik me maar bij jullie aan.
Mijn naam is Saskia, 27 jaar  en ben nu 5 weken zwanger van 2e kindje. De eerste is nu bijna 1,5 jaar. ben nu 2 dagen eerder uitgerekend dan voor haar destijds (nu 26 april), maar zij kwam bijna 6 weken te vroeg. ben wel benieuwd wat deze er van gaat maken!

Groetjes, Saskia

Hoi,

Ja idd veel april-mama's en volle bak in dat topic. Hopelijk maken ze nu snel een april-forum, want de mei-mama's komen er al bijna aan!

Ik zal me ook even voorstellen; ik ben Anoek, 29 jaar en ruim 8 weken zwanger van mijn eerste kindje. Ik ben 5 april uitgerekend. Ik ben zelf nog niet echtactief op dit forum, hang nog rond op het zwanger-worden-forum omdat we daar een heel gezellig clubje hebben. Dus als we hier een gezellig clubje kunnen maken, zou dat wel erg gezellig zijn!
Het is ook niet altijd even leuk om je zwangerschapsverhaaltjes te delen met meiden die zwanger proberen te raken. Ze vinden dit niet erg, maar ik vind het zelf wel eens lastig.
Dus hoop hier mn zwangerschap met jullie te kunnen delen!

Vandaag heb ik mn eerste afspraak bij de vk gehad. Hebben jullie al een afspraak staan? Of zijn jullie al geweest?

Groetjes Anoek

Hallo daar...

He Anoek, je bent voor mij een bekende... Al een poosje bezig geweest op het zwanger worden forum volgens mij, daar heb ik je wel eens gezien...

Ik ben Do, 31 jaar en volgens mij nog maar 4 weken zwanger ofzo... Volgens de berekeningen ben ik 30 april uitgerekend maar exact weten we het niet, door omstandigheden zijn wij onzorgvuldig geweest met noteren van NOD enzo... we moeten op 11 sept naar VK en dan weten we misschien wel meer....

Dikke kusz

Terug
Bovenaan