even voorstellen april 08 mama

@Doraya, heb denk ik een kleine 4 maanden op zwanger-worden forum gehangen als niet-zwangere en daarna nog steeds omdat ik het er zo gezellig vond, ha ha! Merk dat ik wel meer behoefte heb om met andere zwangere meiden te kletsen.

Las ook jouw verhaal hier. Wat een verhaal meid. Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je ondanks deze omstandigheden een beetje kan genieten van het wondertje dat groeit in je buik.

Groetjes Anoek

Hey meiden,

Ook ik ben een april mama...zo vreemd allemaal nog..
Ik ben nu ruim 8wk zwanger en moet 05-09 voor het eerst naar gyn. eigenlijk mocht ik daar pas eind sept naar toe bij 12 wk maar huisarts zei ga toch maar wat eerder.
Voel me de ene dag lekker maar andere dag is het helemaal niks..heb gelukkig nog niet een x hoeven overgeven maar dat kostte me ook aardig moeite.
Moe ben ik wel heel erg maar daar probeer ik ook niet altijd aan toe te geven want ik moet voorlopig nog een hele poos doorwerken hihi...
Als alles goed blijft gaan zijn wij 7 april uitgerekend. ben wel erg benieuwd naar de echo en wij het hartje hopelijk horen en wacht ook heel erg op het moment dat we de 12 wk gepasseerd zijn en ik het tegen iedereen kan vertellen. hebben jullie dat ook?

Lees wel dat jullie allemaal al vrij vroeg een echo hebben gehad of bij vk of bij gyn wat is hier de reden van want ze zijn er hier echt heel stug in.

gr Tamaar

Dag dames,

Zoals het er nu uitziet wordt ik ook net als jullie eind april voor het eerst moeder. Het is allemaal nog erg onwaarschijnlijk voor me. En de positieve test was een super verassing. Had namelijk al drie geen negatief getest. Zelfs een echo gehad waar mijn klachten vandaan kwamen. Waar niks te zien was. Volgens de huisarts kon dat toen ook nog niet, was nog te klein. Maar nu toch zwanger.
En eigenlijk voel ik me heel erg goed. Beetje moe en misselijk...even afkloppen...
Laat ik hopen dat het zo blijft. Hebben jullie al contact gehad met de verloskundige? Ik neem morgen contact op.

Gr

hallo dames

mag ik ook nog meekletsen??

Ik ben 32 en woon in het Westland, ik blijf nog even anoniem
Ik ben uitgerekend op 28-4 van ons 2 e kindje. Mijn zoontje is bijna 10 maanden.
En we hadden zoiets van we willen snel een 2e , en ja dat was dus erg snel !
in 1 keer raak , maar we zijn er heel erg blij mee.

Ik heb al 2 echo's gehad om te kijken hoever ik ben ( ik had een hele onregelmatige cyclus)  , en morgen heb ik er weer 1 , ben er toch best wel zenuwachtig voor.
Ik ben nog niet bij de verloskundige geweest maar moet over 2 weken.
Het lijkt me wel leuk om toch onze ervaringen te kunnen delen.
Teovallig heb ik het deze week wel aan min ouders en zusje en zwager verteld, kon het ook niet langer voor me houden en jullie?

veel liefs

Mysty

Hallo, toekomstige april moeders,

Ik ben begin april uitgerekend volgens de algemene berekening de 3e.
Maandag gaan we voor onze eerste echo en ik vind het echt reuzespannend ik ben nu 12 weken zwanger van ons eerste kindje.
Heb me wel flink slecht gevoeld maar nu gaat alles stukken beter alles begint al aardig te groeien en ik moet al moeite doen om het beginnende buikje te verbergen!
Ik kan dan ook niet wachten tot we de echo hebben gehad, ik hoop zo dat alles goed is.
jullie horen er nog van groetjes.

Hallo allemaal,

Mag ik ook gezellig met jullie meekletsen?
Ben 29 en zwanger van de eerste, volgens de berekeningen ben ik de 22e uitgerekend.
Ben nu bijna 10 weken en ga morgen voor het eerst naar de verloskundige.
Vind het allemaal erg spannend, in mijn omgeving weet niemand het en dat is best wel moeilijk omdat ik me helemaal niet lekker voel...gelukkig gaat het me steeds beter af, gewoon lachen terwijl ik kotsmisselijk ben! Over 2 weken een echo en dan gaan we het grote nieuws vertellen...kan niet wachten!

groetjes, vera

Terug
Bovenaan