Even voorstellen, en andere a.s. moeders rondom Zutphen leren kennen

Hoi Allemaal!
Na een artikel te hebben gelezen in een tijdschrift heb ik me ook aangemeld voor deze site. Het lijkt mij leuk om andere (a.s.) moeders te leren kennen in of rondom Zutphen aangezien ik hier zelf nu 8 maanden woon samen met mijn man, maar nog weinig contacten heb met mensen uit deze omgeving. Ik ben 23 jaar en wij zijn morgen 17 weken zwanger van onze eerste kindje. Ik loop nu al een tijdje in de ziektewet vanwege dat ik regelmatig complicaties had met bloedingen doordat er een stolsel in mijn baarmoeder zit. Zolang ik niet ga tillen en me heel rustig houd blijft alles gewoon goed gaan dus op dit moment zit werken in de kraamzorg er voor mij voorlopig even niet meer in.
Lijkt het je leuk om te reageren, reageer dan even op mijn stukje in dit forum!
Groetjes! En iedereen veel suc6 en geluk gewenst met de zwangerschap!

Hoi,
Welkom hier, wanneer ben je precies uitgerekend?
Ik woon vlak bij Doetinchem, dus wel een beetje bij je in de buurt. Ik ben 20 jaar.
veel succes gewenst met je zwangerschap!
Liefs

Ey Floor!
Wat leuk dat je reageert op mijn oproep.
Doetinchem is idd niet zo ver weg. Ik ben 5 mei 2010 uitgerekend van onze eerste kindje. Ben jij ook zwanger en wanneer ben je uitgerekend? Groetjes!

Ey Floor,
Wel leuk, je loopt dus 2 weekjes voor op mij;-). Spannend hoor volgende week de 20 weken echo voor jou maar wel erg leuk om je kleine kindje dan weer even te kunnen bewonderen. Ik moet vanmiddag weer op controle komen bij de verloskundige. Over 2 weken ongeveer weer bij de gynaecoloog vanwege dat stolsel in me baarmoeder. Heb jij hyves of msn en lijkt het je leuk om via die weg contact te hebben?
Groetjes!

Heery,
Lijkt me wel leuk om via hyves of msn contact te hebben, maar zet liever niet mijn naam hier neer ivm mijn ex. Moeten even kijken dus hoe we dat doen want je kunt hier geen prive berichten sturen.
Liefs

Hoi Floor,
Ik heb even een mailadres aangemaakt voor reacties via deze site. Als je mij een mailtje stuurt naar mijn nieuwe mailadres: zwanger2010@hotmail.com dan hebben we via de mail wel even contact. Wel leuk om o.a. over de zwangerschappen en andere dingen te kletsen.
Ik zie wel als je mij gemailt hebt.
Groetjes van Nadia

heey nadia,
ik ben sanne en 22 jaar. mijn vriend en ik hebben een grote kinderwens maar vind het toch nog moeilijk om die stap te zetten. mag ik vragen hoe jij het hebt ervaren? vond jij het ook moeilijk?
aan de ene kant wil ik zo graag kinderen maar soms denk ik ook wel, ben ik nog niet te jong? kan ik het allemaal wel?
hoe gaat het nu met jou zwangerschap?
groetjes sanne

Terug
Bovenaan