Even voorstellen en metteen met de deur in huis vallen!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Allereerst allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! ik wilde me even voorstellen omdat ik nieuw op het forum ben! Ik ben ninet en ben zwanger van ons tweede moppie! Natuurlijk weer erg trots, al is het nog pril. Ik ben nu ruim 10 weken en het leek me leuk om het forum op te gaan om er alvast lekker over te teuten! We hebben het alleen tegen m'n ouders verteld en die waren weer reuze enthousiast. Ik wil jullie eerlijk benaderen, en ook maar metteen m'n minste punt vertellen. Dat is dat ik nog een sigaretje rook, het zijn er maar een paar en dat zijn mijn momentjes na een drukke dag. Overdag rook ik 1 of 2 sigaretjes en s; avonds ook. Het is niet veel maar ik kan ze nog niet helemaal weg doen. het komt wel hoor, maar het is nu nog even zo. ik weet dat ik er wel comentaar over zal krijgen, maar ik wil er gewoon eerlijk over zijn en ik denk dat er nog wel meer meiden zijn die het heel moeilijk vinden om volledig de sigaretten aan de kant te leggen. En omdat ik het jullie nu gezegt heb hoop ik dat we ook hierover lekker eerlijk en open over kunnen praten. Ik hoop dan ook dat als er nog iemand is die hetzelfde heefd als mij het me verteld. Zou ik heel fijn vinden. Verder hoop ik dat we allemaal een super zwangerschap mogen beleven en dat het gezellig is hier.
Groetjes ninet

Hoi Ninet

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap geniet ervan.
En met die sigaretjes zal het ook vast wel goed komen.
Ik was gelukkig al een half jaar gestopt toen ik zwanger werd, dus heb er zelf gelukkig geen last meer van.

Een fijne zwangerschap en je kunt echt wel stoppen.

Liefs Anke (17w3d)

Hoi Ninet,