Even voorstellen; hallo Moeders zomer 2008!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb me zojuist pas aangemeld op dit forum. Ik wilde het al eerder doen, maar het kwam er maar niet van.

Mijn dochtertje Sophie is op zondag 29 juni 2008 geboren. Ze heeft nu 2 tanden en kruipt sinds een week de hele kamer door!!
Het is een heel druk en pienter dametje. Slapen gaat voor geen meter, zowel overdag als snachts lijkt ze er geen zin in te hebben. Sinds een tijdje slaapt ze af en toe tussen ons in. Heel veel mensen hebben daar een oordeel over, maar na 2 maanden van amper nachtrust, maakt het mij niet meer zoveel uit; als ik maar een beetje kan slapen, want het niet slapen is echt slopend!!!! Het vreemde is dat ze vanaf 7 weken tot en met 7 maanden hel;e nachten doorgeslapen heeft!!!

Ik hoop op dit forum ook over het slapen wat tips te kunnen krijgen en vinden. Dus mocht je tips en of ervaringen hebben, deel ze alsjeblieft met me

Groetjes, Natalie

Hoihoi,
Welkom op dit forum! Altijd leuk om weer nieuwe verhalen, invalshoeken, ervaringen te horen. En wie weet hebben sommigen nog een goede tip voor je.
Helaas kan ik je niet helpen. Hier geen slaapproblemen. Maar ik wens je wel veel succes met het zoeken naar een oplossing!!

Oja om mezelf even voor te stellen (wie weet doet iedereen het wel :p), ik ben mama sinds mei 2008 van een mooi ventje.
Hij heeft inmiddels 5 tanden maar volgens mij zijn er meer in aantocht. Het is de hele dag met de handen in de mond en veel kwijlen.
Verder is ie wat minder snel als jouw meisje want hij (met zijn maand ouder) tijgert sinds vorige week. Ook leuk... het gaat steeds sneller.

Nou veel succes met bijlezen :D

Heey Natalie

Celeno verschilt 2 weken met Sophie, hij is zondag 15 juni geboren.

Wat het slapen betreft, het heeft in het begin lang geduurd tot hij doorsliep en daarna was af en toe weleens een nachtje slecht.
Maar over het algemeen slaapt hij goed door.
Alleen de laatste tijd wordt hij ook vaak s nachts wakker.
Meestal maar 1x of helemaal niet, maar af en toe ook weleens een paar keer per nacht.
En net wat je zegt, als je op een gegeven moment echt MOE bent, dan leg je je kind bij je in bed.
Je bent al blij dat je even kan slapen!
Wij doen dat dus ook af en toe en vooral ook s morgens vroeg.

Celeno slaapt sinds kort op zijn buik en dat maakt wel veel verschil!
Hij slaapt ineens veel beter!

Verder is het een heerlijke ventje met een ontzettende eigen wil en ontzettend bewegelijk!!
Hij wil de laatste weken alleen nog maar staan! Terwijl hij dat nog niet zelf kan..
Hij trekt zich nu wel zelf op.

xx

Welkom Natalie.

Ik ben Mascha moeder van Dilara 6jaar en Tarik 9mnd 1-8-08.

Ik herken  je probleem wel maar echt een goeie tip heb ik niet,
Tarik sliep vanaf 5wk al door en begon toen hij 6mnd was elke nacht vreselijk te huilen hij wou niks niet eten niet in bed.
wij hebben tot hij 8mnd was ook elke nacht met hem opgelopen echt vreselijk zwaar, we hebben van alles geprobeerd bij ons wou hij ook niet ging hij spelen, en zijn zus moest de volgende ochtend wel naar school,
we hebben van alles geprobeerd en uiteindelijk zijn ritme omgegooid en nu gaat het dus al een tijdje heel erg goed en slaapt hij heerlijk door,
af en toe wakker voor zijn speen.
Ik denk ook dat   het periodes zijn.

nou in iedergeval heel veel succes ermee

Groetjes Mascha

Hey mama van sophietje,

Gezellig jij ook hier. Kunnen we op 2 fora met elkaar kletsen Hoe is het met je meis?? Leuk he dat getijger en gekruip! Jasper begint nu ook, je kan helaas alleen niks meer laten liggen. Hij zit zo met een schoen in zn mond of heeft de staart van de kat in zn mond, blegh! Wij zijn in ieder geval aan het opruimen geslagen.

Liefs Jen

He?? dacht ik, ik heb dit berichtje toch niet geschreven?? Maar we hebben dus bijna dezelfde naam, haha! En Knutseljuffie was ook in de war!

Welkom in ieder geval! Mijn dochter Sophie is 11 maanden, ze kruipt inmiddels het hele huis door, weet hoe kastjes open moeten en is alles aan het onderzoeken. We proberen haar nu te leren dat ze aan sommige dingen niet mag zitten, maar dat lukt nog niet heel goed. We zeggen dan streng nee, en dan kijkt ze je met haar grote ogen heel onschuldig aan en schudt nee met haar hoofdje. Zo schattig!

Ik hoop dat jouw Sophie snel were goed gaat slapen, dan kom jij ook weer een beetje bij.

Liefs!

AAAH, ik praat op dat andere forum dus altijd met de mama van sophietje van 11 maanden of niet??? Dit is wel erg verwarrend hoor :p

Terug
Bovenaan