Even voorstellen; hallo Moeders zomer 2008!!!!

Hoi hoi,

Ik had al een profiel aangemaakt en zag daarna pas dat jij "mamavansophietje" had als gebruikersnaam.....Alleen toen kon ik het niet meer veranderen haha, Vandaar dus. Leuke naam hè Sophie?!?

Groetjes, Natalie

quote: mamavansophietje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-04-2009 16:00:01'));

He?? dacht ik, ik heb dit berichtje toch niet geschreven?? Maar we hebben dus bijna dezelfde naam, haha! En Knutseljuffie was ook in de war!

Welkom in ieder geval! Mijn dochter Sophie is 11 maanden, ze kruipt inmiddels het hele huis door, weet hoe kastjes open moeten en is alles aan het onderzoeken. We proberen haar nu te leren dat ze aan sommige dingen niet mag zitten, maar dat lukt nog niet heel goed. We zeggen dan streng nee, en dan kijkt ze je met haar grote ogen heel onschuldig aan en schudt nee met haar hoofdje. Zo schattig!

Ik hoop dat jouw Sophie snel were goed gaat slapen, dan kom jij ook weer een beetje bij.

Liefs!

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reactie; helemaal leuk!!!!
Ik ben erachter gekomen dat er iemand is met bijna dezelfde gebruikersnaam, maar helaas kan ik mijn gebruikersnaam niet meer veranderen, dus bij voorbaat sorry voor eventuele verwarring

Het lijkt me heel leuk om ervaringen uit te wisselen over onze kleine moppies die zo snel groot worden! Jammer dat ik dit niet eerder gedaan heb!!!

Groetjes, Natalie

Terug
Bovenaan