Even voorstellen.. helemaal trots!

Ik weet sinds afgelopen weekend dat ik zwanger ben!! Als ik lees hoe lang sommige moeders proberen om dit geluk te hebben... voel ik me haast schuldig! Vanaf 17 Februari begonnen met proberen zwanger te worden.. en 12 Maart deed ik al een positieve test!
Ik ben zoooo gelukkig! WIJ zijn zoo gelukkig! :)

Omdat ik het nog niet aan anderen kan vertellen, is het wel erg fijn om hier even lekker je verhaal te kunnen doen! Ik vermoed dat ik de 19e ben uitgerekend.. Maar de echo zal dat verder uitwijzen. Ik heb op 19 April mijn afspraak bij de Verloskundige!
 
Daar hoef je je toch niet schuldig om te voelen? Gewoon mazzel, wees maar blij! Bij de vorige ging het bij mij ook zo, sterkter nog, toen was het niet eens de bedoeling dat ik zwanger werd, en we deden best voorzichtig.. Dit keer zijn we wat langer bezig geweest, een half jaartje, vanaf augustus.

Gefeliciteerd in elk geval! En we zitten heel dicht bij elkaar: jij de 19e, ik de 18e!
 
Ja, ik heb me gisteren aangemeld voor Moeders voor Moeders. Werd meteen gebeld. Volgende week introductie (ze wilde meteen al komen, maar het besef dat ik zwanger ben moet eerst een klein beetje inzinken). Dan twee weken weg, maar vanaf 12/4 doe ik mee (is vanaf week 9 t/m week 16 - vind ik ook wel lang genoeg..). Misschien kunnen we hierover een apart topic opstarten? Doen er nog anderen mee?
 
Ik doe niet mee...
Schoonmoeders past bij mij thuis op, als zij die flessen ziet staan dan weet ze meteen dat ik zwanger ben. Aangezien zij ook mijn hele huishouden doet, kan ik ze ook niet ergens verstoppen.
 
Terug
Bovenaan