Even voorstellen.. helemaal trots!

Ja, dat is inderdaad een overweging die ik ook had, hier ook (schoon)moeders, gelukkig. Elk een keer per twee weken. Maar ik begin dus pas in week 9, dan weten ze het misschien al. Heb het bij mijn 1e zwangerschap niet gedaan, maar daar voelde ik me een beetje schuldig over toen (ik heb veel vriendinnen die niet makkelijk zwanger worden). Vandaar nu wel.

Wat zalig trouwens dat jouw hele huishouden door je schoonmoeder gerunt wordt! Mmmm..
 
Gefeliciteerd!

En ik doe nu geen moeders voor moeders bij de eerste wel gedaan..maar ik ben de eerste maanden ontzettend misselijk enz..dus heb nu besloten om het niet te doen..onze dochter is vandaag 1 geworden en daar ben ik druk genoeg mee..:D

 
Ik ben gisteren gebeld en volgende week woensdag komt ze voor een introductie. Het voelt alsof je nu tenminste wat kunt doen, als bewijs dat je echt zwanger bent.. Beetje gek gezegd.. maar je kunt het nu nog met haast niemand delen, dan is dit toch een soort bevestiging dat het echt is begonnen! :)
 
Wilde het aan de ene kant heel graag, maar wil voorlopig echt nog niet dat iemand het weet. Heb een keer alle opa`s en oma`s een cadeau gegeven en 2 dagen later weer moeten opbellen dat het feest niet doorging. Dus zolang ik het red, hou ik mijn mond dicht. Voel me er zelfs wel een beetje schuldig om dat ik niet mee doe..

@maria, ja heerlijk hoor. Ze past hier 3 dagen in de week op. Kleine slaapt nog als ik ga werken. Ze heeft weinig geduld, dus gaat dan mijn huishouden doen: wassen, strijken, badkamer soppen. En daarna gaat ze naar huis. Ideaal...
 
Terug
Bovenaan