Even voorstellen, ik ben nieuw hier.

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen,

De afgelopen twee weken heb ik regelmatig op dit forum gekeken en vind het heel leuk dat iedereen ervaringen uitwisselt en elkaar op de hoogte houdt.....ik twijfelde wel of ik me wilde aanmelden omdat ik soms het gevoel heb dat ik er te veel mee bezig ben, maar hier ben ik.

Ik ben sinds 1 januari gestopt met de pil, ik zit nu in de derde ronde en mijn NOD is 29 maart. Ik zou graag toegevoegd worden aan de NOD lijst.

groetjes cindy

Welkom Cindy,
Ik ben J en ook nog maar net begonnen. Ik zit net in ronde 3 net als jij.
Succes,
Groetjes J

hoi welkom je hebt een goede keuze gemaakt want hier kan je lekker kletsen met meiden die je niet kent en toch kan je je verhaal kwijt ik ben er ook pas bij en ik vind het erg leuk dat iedereen elkaar steunt!ik kan je een 1 ding zeggen als je de pil heb geslikt dan heb de uitwerking van de pil 2 mnd nodig om uit je lichaam te gaan dus hou er rekening mee!ik ben in november gestopt dus ik zeg tegen mezelf dat ik vanaf januari ben begonnen dus voor ons begint het net succes he gr voetbalgek

Hoi J en Voetbalgek

Bedankt voor de reactie.....
Ik heb zelf het gevoel dat ik pas eind van het jaar zwanger wordt ofzo ik weet niet waarom. Ik hoor in mijn omgeving ook wel mensen die stoppen met de pil en na één maand al zwanger zijn maar hoor natuurlijk ook andere verhalen....We zijn er wel druk mee bezig en ben elke maand weer zenuwachtig maar ga wel uit van het gemiddelde, dat is anderhalf jaar toch? (maar eerder zou ook leuk zijn)

Jullie ook veel succes en laten we elkaar op de hoogte houden.

gr. Cindy

Hallo,
Wij zijn ook sinds 1   1/2 maand "bezig". Ik heb al een zoon van bijna 1jr. Toen ik stopte met de pil was ik al na 1 maand zwanger. Het hoeft dus niet lang te duren dus.... wie weet   .
Groetjes

Hoi Cindy

Welkom bij de club van mensen die het landelijk gemiddelde hoog houden.

Leuk dat je toch meedoet. Ik wens je veel succes en vooral plezier want het is toch een extra dimensie aan het klusgebeuren (netjes gezegd).

Groetjes van Fleur (1e ronde voor het derde kind)

Hoi Cindy
ik ben ook sinds vandaag nieuw op het forum en vind het nu al leuk. ben zelf eind november 2004 gestopt met de pil en nog steeds druk aan het klussen.
ben nu 6 dagen overtijd en andere klachten dan de vorige x dat ik overtijd was; gaan nu maar testen.
 veel succes en klusse

groetjes leeuw 24    

hoi cindy
hier een andere ,wat oudere en meer ervaren Cindy(ik heb al 3 kinderen)Wat leuk dat je erbij bent gekomen.Ik ben hier vorige week bijgekomen en nu al een paar vaste kontakten verder.
Ik moet zeggen ditforum is erg leuk en er zitten een paar hele lieve meiden op,en het mooie is hier kan je ronduit kletsen over van alleover het zwangergebeuren en er is altijd wel iemand die raad weet.Bovendien hebben we een hoop duimen bij elkaar als er weer voor iemand geduimd moet worden.

sterkte nog tot de 29ste(mijn NOD is de 23ste en ik zit in ronde 3 van de vierde dus)

doeidoei
Cindy

Terug
Bovenaan