Even voorstellen, ik ben nieuw hier.

Welkom hier !!! Voel je thuis zou ik zeggen en als je wat te vragen heb, schroom je niet en vraag maar raak en als je iemand anders van raad kan voorzien, altijd welkom natuurlijk !!!! Heel veel succes met zwanger worden !!!

Biaggi, 24 jaar, bezig met ronde 12 en voor het eerste kindje

Groetjes

Oh, ik vergat nog wat. Gemiddeld als je een jaar bezig bent en je bent nog niet zwanger dan ga je vaak voor een gesprek naar je HA en die verwijst je misschien dan wel door naar een gyn. Maar zo ver is het lang niet dus geniet van elkaar zou ik zeggen !!! HAHAHAHA

Groetjes Biaggi

Hoi allemaal,

ik ben helemaal de nieuwste hier ben ook nog maar sinds 3 dagen geleden gestopt met de pil dus ik ben nog niet eens ongi geworden. Ik zal eerst iets vertellen over mezelf das makkelijker en ook persoonlijker ben een getrouwde moeder van 24  heb een zoontje van bijna 2 we willen graag voor een 2e gaan en vind het allemaal weer spannend hoor. Nou dit was wel heel kort en ik hou jullie op de hoogte, als jullie dat mij ook doen van jullie  voortgangen hahaha. nou de groetjes en iedereen succes met  het  " klussen" zoals jullie dat noemen Leonie    

Hoi Cindy,

Welkom bij de club van nog niet zwangere.
Ik heb al een meid van 20 maanden en was daar binnen 3 maanden zwanger
van,na dat ik 15jaar aan de pil ben geweest.
Nu zitten we alweer in ronde 7 voor nummer 2 dus of het nu aan het aantal jaren pil gebruik ligt of dat het pech is dat het zolang duurt?
Wij weten het niet meer en klussen er vrolijk en met veel plezier op los.
Jullie ook veel klus plezier en de moed er in houden.

Groetjes leeuw32.

Welkom op het forum Cindy!

Groetjes, Aurora

28, ronde 7, 1e kindje, NOD 22-04

http://aurora.web-log.nl

Hoi Cindy,

Welkom.
Het wordt hier met de dag gezelliger.......................
Stel je vragen maar, want ondertussen zijn we met z'n allen een heel deskundig team aan het worden, hahahaha

Ik zelf vind dit forum erg pretiig. Je kunt je verhaal kwijt, er is genoeg humor, we zitten allemaal in hetzelfde wereldtje......... MOOI toch!

Zelf vind ik het prettig om er met iemand over te kletsen die niet al te veel naast je staat; zoals je vrienden en familieleden.
hier kan ik op de een of andere manier veel opener zijn.

Groetjes,

SUUS

hoi cindy26,

Ik ben net als jou een beginneling. Wij zijn in december gestopt met de pil en willen heel graag een kindje. Ik heb tot nu toe een onregelmatige cyclus, eerst 6 weken toen 5 weken en nu..misschien 4 of weer 5? heb mijn nod 21 of 28 maart dus het wordt spannend!! Laten we voor elkaar duimen met zijn allen, wie weet brengt het ons allemaal geluk!!
groetjes kreeftje

Terug
Bovenaan