even voorstellen, ik ben wat vroeg :)

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Ik mag officieel nog niet reageren, maar ik wilde even zeggen dat wij besloten hebben dat we in augustus ervoor gaan!!
Ben veeeeeeeell te vroeg. Maar ik zit al een half jaar mee te lezen. En nu door omstandigheden augustus gekozen om te beginnen!
We zien wel wanneer het raak is!
Maar ik ben zo blij en denk er de hele dag aan!! Maar ik moet nog wel even wachten!
Ik loop nu bij de acupuncturist voor meer energie en die heeft me verteld dat we in juni beginnen met de voorbereidingen voor de aankomende zwangerschap!!
Ze heeft ons al tips gegeven en ik heb er nu al zin in!
Ben 25 jaar en ben een jaar getrouwd, waarvan 5 jaar al bijelkaar.
Groetjesss Silke!

hoi hoi welkom op de forum, ook al ben je te vroeg als je vragen hebt stel ze gwoon we geven gewoon antw ( als we die hebben haha)

ben zelf 24 jaar zit in ronde 4 misschien zwanger vandaag een test doen

greetz suzette

Hoi Silke,

Je bent nooooiiit te vroeg, juist gezellig nog eentje erbij.. Welkom zou ik zeggen.. Ikzelf zit in ronde 15 voor de eerste dus ik loop al een tijdje mee in het proberen.. Heb hier al een hoop info vanaf gehaald en een hoop van mijn vragen kunnen stellen.. Al met al weet de een het niet dan weet de ander het wel..

Grz Phoebe

Welkom!

Ik heb me gisteren hier opnieuw voorgesteld.
ik en mijn vriend gaan in juni beginnen voor onze eerste kleine!

Ik kan net als jij nergens anders meer aan denken!

bedankt voor jullie leuke reacties!
Het is niet best, ik denk aan niks anders, koop me scheel aan allerlei boekjes over bevallingen, zwangerschappen etc. hihi
Ik heb er gewoon ontzettend zin in!
Pompom, dat duurt bij jou ook nog effe! Dus dan kunnen we samen lekker zwijmelen!
Groetjes Silke

haha ja inderdaad lekker zwijmelen over een kindje..

Ik heb de namen al klaar, boeken over de zwangerschap, foliumzuur, schoentjes en  een babydraagzak
Ik kon me niet beheersen.. De schoentjes en draagzak heb ik op ebay gekocht.
Het was zo goedkoop en beiden maar 1 keer gebruikt.

Hoi Silke,

Wat leuk zeg, ook wij gaan in augustus voor ons 1e kindje.
Ik schrijf hier al een tijdje mee, en vind het erg gezellig.

Toen ik net wist wanneer we voor het eggie zouden gaan, was ik ook erg druk met allerlei boekjes e.d. maar dat is nu wat minder geworden.

Ben je al gestopt met de pil, of wil je straks meteen voor het echte werk gaan.

Liefs Mickey

hoi dames,
Ja onze namen hebben we ook al klaar voor de baby!!
Ik heb ook al  wat spul  gekocht. Bijvoorbeeld wat babykleertjes; al een paar jaar hoor;)
Met het excuus dat het altijd handig is voor als je eens een kraamcadeau moet hebben hihihi!
Ik heb bij henk ten hoor ook een superleuke romper gekocht!! Het is een soort legerrompertje! Met "superdude" erop! Geweldig.
Ik stop denk ik begin juli met de pil (heb trouwens de nuvaring) en dan wordt ik één keer ongi en dan voor het echhie!
Of is dat te weinig, moeten er meer periodes tussen zitten?
Groetjes van Silke

Terug
Bovenaan