even voorstellen, ik ben wat vroeg :)

Oow nog zo'n stiekeme inkoper
Hahaha klinkt me heel bekend in de oren.

Volgens mij kun je gewoon meteen beginnen.
Je cyclus kan alleen nog erg varieeren in het begin, maar in principe maakt dat weinig uit. (voor zover ik weet)

Lijkt me leuk om met je ervaringen te delen.
Ben je ook al net zo zenuwachtig als ik?
Ik moet er constant aan denken dat ik binnenkort voor een kindje ga beginnen.

hoi pompom,
ja leuk om samen te zwijmelen!   wanneer zouden jullie ook alweer stoppen?
Ik ben soms ook best zenuwachtig hoor. Ik heb hier al zolang van gedroomd zeg maar!
Maar soms denk ik wel eens oohhh ben ik niet veel te jong.
Soms hoor !
Maar bovenal heb ik er ontzettend zin in! maar wel errug spannend hoor!

Wij stoppen eind juni. Ietsjes eerder als jullie.
Ik ben er ook al zeker 2 jaar klaar voor. Nu het haast zover is beginnen de zenuwen aardig op te komen!

Qua leeftijd snap ik precies wat je bedoelt.
Ik ben 22 (in augustus 23).. Er zullen vast veel mensen zijn die dat te jong vinden, aangezien het een trend lijkt om pas na je 30ste een kind te krijgen..
Ik ben bang dat er negatieve reacties op komen.. Aan de andere kant..
Interesseert het me niet wat anderen ervan vinden.. Wij weten dat het goed zit.
Mn vriend en ik gaan in juni trouwen en zijn al 8 jaar samen. Onze relatie is 100%, de financieen staan er goed bij en onze woning waar we al 2 jaar samen wonen is gekocht. Daarnaast zijn we er nu allebei klaar voor..
Ik weet dat het moment nu goed is..

Hallo allemaal,

Wij zijn ook overal mee gestopt en zien nu wel wat er gebeurd. Ik ben al een jaar om gezondheidsredenen gestopt met de pil. Las hier van de week iets over ontpillen; daar heb ik dus ook "last" van; ik ben deze maand voor het eerst na 4 weken ongesteld geworden. Ben hier zo blij mee!! Normaal gesproken duurde het zo twee a drie maanden. Heel vervelend, want heb al tig testen gedaan en elke keer loos alarm. Ik werd hier heel onzeker van. Nu wat meer rust voor mezelf dat het nu misschien allemaal toch  binnenkort gaat lukken.  We hebben er zin in.  
En wat betreft leeftijd, ik ben 23 voor sommige mensen is dat inderdaad misschien heel jong, wij voelen ons er goed bij en daar gaat het uiteindelijk om.
Liefs Stefanie  

Hallo dames,

Nou ik ben ook een stiekeme koper hoor. Was laatst met een vriendinnetje in de stad en zag zo'n lief babypakje met bijpassende sokjes.. Kon het niet laten liggen *zwijmel*

Wij stoppen in Juli met de pil, ff maandje gewoon ongi worden en daarna voort echt.. kan echt niet wachten zomaar!!!!!

Ik ben trouwens bijna 20 (in mei) en er zullen bij mij idd ook wel heel wat reacties komen dat ik veelste jong ben enz enz.. maar daar heb ik gewoon lak aan hoor, laat de mensen maar denken!!

Wel leuk trouwens dat jullie ook een beetje in dezelfde tijd gaan beginnen, kunnen we lekker met z'n alle kwijlen over babykleertjes, namen enz enz..

Liefs, Maaike

Terug
Bovenaan