Even voorstellen: Ivar

Hahaha ik moest meteen lachen bij het zien van die eerste foto al! Wat een vrolijk mannetje zeg! Daar wordt je al vrolijk van als je naar hem kijkt!

Lekker ondeugend mannetje.
Lijkt me een jongen die erg leergierig is en snel uitgekeken op bijv. speelgoed. Klopt dat? Steeds op zoek naar iets nieuws?
Groetjes,
Ellen

haha, wat een leuke foto's, en wat een mooie bos haar! (jaloers? welnee)
Liefs Nelleke

Ivar is wel een beetje een clowntje, af en toe moeten we zo ontzettend om hem lachen, hij kan ook wel wijs kijken van "ik laat jou wel eens even zien wat ik allemaal kan". Hij heeft ook al donders goed door dat hij iets leuks kan als wij moeten lachen.

Hij is niet zo snel uitgekeken op speelgoed, hij observeert ontzettend veel, op het KDV kijkt hij veel naar grotere, spelende kindjes, en boekjes vindt hij prachtig! Hij is ook niet heel snel in ontwikkeling mbt zijn motoriek, hij tijgert pas sinds vorige week, zelfstandig zitten kan hij nog niet en optrekken al helemaal niet. Hij doet het rustig aan zeg maar.

Oh ja, zijn haar is al eens geknipt door oma, maar we kunnen voor een 2e knipbeurt!

Groetjes Jenneke

Wow met die mag Tess wel thuis komen, wat een heerlijk ventje... er is wel veel concurrentie op het forum hoor... allemaal van die heerlijke mannekes!

Wat een leuk kereltje en wat heeft ie ondeugende oogjes zeg! Geweldig. Ik vind zijn naam ook helemaal leuk!

Groetjes Hanneke

Terug
Bovenaan