he Louise, met mijn darmen gaat het eigenlijk weer prima!! gelukkig!! eet veel vezels, all brain cornflakes en veel groentes en fruit en dat helpt wel!! vorig weeknd was echt niet leuk dus dat wil ik niet meer!
Ik ben een beetje een open boek, dus bij mij wisten al vij veel mensen het vrij snel... toevallig hadden wij op de zondag dat ik de test deed een etentje met een wijn arrangement en daar deed ik dus niet aan mee, en aangezien ik wel van een lekker wijntje hou, keken wel een paar mensen mij vreemd aan, en m'n allerbeste vriendin zat met tranen in de haar ogen aan tafel. Maar op zich wel grappig iedereen hield z'n mond tot dat wij het zelf vertelden, en toen hoorde ik van hun, oooo maar dat hadden we allang door!!
verder heb ik het ook aan mijn ouders, zus en zwager snel verteld, die maandag na de test. en na de eerste echo, waarop ik het hartje zag kloppen, kon ik zelf echt m'n mond niet houden!!!
Maar ik kan best begrijpen dat als je wel een miskraam hebt meegemaakt dat je dan veel voorzichtiger bent.
Ik ga trouwens maandag naar de VK, in het ziekenhuis zeiden ze dat ik voor de echo's bij hun kan blijven en voor de info, en andere dingen, buikomvang, gewicht e.d bij de VK een afspraak mocht maken en dat heb ik gedaan!!
Ongelovelijk he dat ze met medicijnen de werking van je schildklier kunnen opvangen, maar gelukkig kan je dit nu wel allemaal meemaken!! Ik zag ook op een andere site dat de hielprik, na de geboorte, o.a is om te checken of de schildklier werkt, nooit geweten.
nou ik ga even van mijn vrije dagje genieten, moet een hoop doen maar ben in iedergeval al om 10 uur eruit gegaan vorige week en die week ervoor was het half 2 maar dat is de halve dag al om!! dus gan nu snel aan de slag en dan vanmiddag even in het zonnetje!!
groetjes!!