even voorstellen..

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Bij deze wil ik mij even voorstellen. Ik ben Bella, 25 jaar en sinds vijf en een halve maand gestopt met de pil. Ik heb 9 jaar de pil geslikt, en samen met mijn vriend ben ik nu toe aan ons eerste kindje. Ik had alleen verwacht dat het allemaal wat sneller zou gaan..En ik had er geen idee van dat het niet zo gemakkelijk is om zwanger te worden.
Elke maand als ik weer ongesteld word ben ik weer teleurgesteld en verdrietig..

Het voelt wel goed om op dit forum de gebeurtenissen van andere vrouwen te lezen die ook graag zwanger willen worden. Dan voel je je een beetje begrepen..

Liefs Bella

Welkom Bella of eigenlijk moet ik zeggen Ciao Bella!! hahaha

Tis hier super gezellig, zit sinds 2 of alweer 3 dagen op dit forum en tis reuze relaxed om alles zo te kunnen vragen en met lotgenoten te kunnen babbelen..

Wij zijn nu met ronde 7 bezig en herken je teleurstellingen heel goed!
Ik ga morgen testen omdat ik nu al op dag 34 zit en ruim 16 dgn is mijn temp al hoog. Echt grote verschijnselen heb ik nog niet gehad zoals andere rondes alleen sinds vandaag heel dorstig, droge mond en heb vanavond voor eerste x boven pot gehangen... Hoop maar niet teveel zodat teleurstelling niet al te groot is als het morgen negatief is, maar hoop het zo!

Heel veel chatplezier hier!!

Liefs S

hai bella

mijn naam is ini ben 25 jaar en ben sinds april gestopt met de pil.(wordt nu 4e ronde)  mijn menstruatie is nog niet op gang sindsdien. heb wel al 3x een eisprong gevoeld.  hoopte ook wel dat het iets sneller zou gaan maar wist wel al beter. had genoeg verhalen gelezen over mensen die zo lang aan de pil zijn en het dus ook een poosje duurt voordat je lichaam weer gewoon doet. en dan kan het een poosje duren voordat je zwanger bent. maar de verhalen die ik helaas alleen wil lezen zijnd e verhalen van mensen die gelijk zwanger zijn..... lastig allemaal he..
forum is overigens erg verslavend hoor!!! groetjes inimini

Hoi Bella,
Hopelijk hoef je hier niet al te lang rond te hange.
(Alhoewel het hier wel heel gezellig is!)

Succes!

TeHa, 2e ronde, 2e kindje

Hoi Bella!
Welkom op dit forum! Ik heet Suus ben 29 jaar en zijn sinds een 6 maanden serieus bezig met ons 1e kindje. Ik dacht ook dat het allemaal snel zou gaan maar zo zie je maar dat het bij de meeste niet zo is.
Ben er ook pas 2 dagen hier op deze site en heb nu al het gevoel dat ik iedere dag even moet chatten. Erg verslavend dus! We zullen elkaar wel vaker tegenkomen!
Groetjes van Suus.

Hoi Bella,

Ik heb me vandaag pas aangemeld al lees ik al een lange tijd op dit forum mee.
Wij zijn vanaf maart hard aan het klussen en hopen dat het deze keer raak is.
Afwachten maar en hopen dat de teleurstelling deze maand uit blijft.

Wat kan je je toch rot voelen als die rode duivels weer gekomen zijn he!

Succes,

liefs Bibbi

hey meiden,

Bedankt voor de snelle reactie!! Wij zijn allemaal ongeveer even lang bezig met zwanger worden!! En Sam.. dat je hebt overgegeven is wel een goed teken! Misschien ben je dan nu wel zwanger.. je bent ook al best lang niet ongesteld geweest 34 dagen!!! De huisarts zegt toch dat j moet w8ten tot je 10 dagen over tijd bent??
Nou ik hoop het voor jullie allemaal natuurlijk!! Sam laat het wel ff weten als je hebt getest oke.. ben wel benieuwd..

Liefs bella

quote: Sam24 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2005 23:40:27'));

Hey Sam..

Bedankt voor je reactie!! Maar je hebt overgegeven dat is een goed teken!!  Misschien ben je zwanger!! Ik hoop het voor je! Laat het wel ff weten als je hebt getest ok.. ben wel benieuwd. De huisarts zegt toch meestal dat je het beste tien dagen overtijd moet zijn voor je gaat testen?? Nou meid ik hoor het wel ok.

Liefs Bella

Terug
Bovenaan