even voorstellen..

quote: bibbi reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-07-2005 15:14:03'));

Hey Bibi..

Bedankt voor je reactie.. Ik weet pcies wat je bedoeld.. ik voel me altijd echt K.. als ik weer ongesteld ben geworden..En ik voel me ook een beetje alsof ik dan weer heb gefaald..raar he..  Nou laten we hopen dat we snel zwanger zijn allemaal!

Liefs Bella

quote: inimini reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-07-2005 11:28:20'));

Hey inimini,

Bedankt voor je berichtje.. Mijn menstruatiecyclus is gek genoeg niet zo heel onregelmatig.. Soms ben ik een week overtijd en soms vier dagen..maar langer eigenlijk nog niet tot nu toe..

Laten we hopen dat dit een goed teken is..

Liefs Bella

quote: TeHa reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-07-2005 14:42:47'));

hey Teha,

Ik hoop idd dat het allemaal ook niet meer zo lang duurt.. en gezellig is het hier zekers..

Jij ook suc6

Liefs Bella

quote: Suuske76 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-07-2005 14:53:46'));

Hey Suus,

Ik ben in augustus ook alweer 6 maanden bezig.. Maar het duurt allemaal zo lang..Deze maand werd ik gewoon weer ongesteld.. Nou ja.. misschien deze maand niet dan.. ik hoop het..

En we zullen elkaar zeker vaker tegenkomen

Liefs Bella

hoi hoi bella

welkom hier!! heel veel succes met zwanger worden!!
liefs janine

Tis altijd zoooo lang wachten tot NOD!! Vreselijk. Ga nu even in huis bezig zijn, misschien ben ik vanavond nog even online.

Terug
Bovenaan