even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik was bekend op het forum voor moeders november 2006, helaas heb ik  in april een miskraam gehad.
Mijn vriend en ik hebben het nu verwerkt en zijn weer  heerlijk bezig !!! en vind het de hoogste tijd om hier weer lekker mee te babbelen, dus zal ik me even in het kort voorstellen:
Ik ben 23 en kom uit  een stad  in Friesland, mijn vriend is 24.

Zijn er meer jonge moeders (tenminste voor mijn omgeving  word ik een jonge moeder)die zwanger willen worden?

Mijn menstruatie is na mijn mk niet meer regelmatig geweest, das best lasig zo kan ik lekker () afwachten.............

De eerste dag van mijn laatste  menstruatie was op 11 juli, wat dat betreft wordt het vanaf nu weer wat spannend.

groetjes A.

hoi hoi                

ik ben cora en kom uit drenthe! ben net 21 jaar oud en mijn vriend net 23 jaar oud!! zijn sinds maart gestopt met de pil!!   ben nu net 3 maand niet ongi geweest maar ben ook niet zwanger dus ben ook nog echt an het ontpillen!! welkom terug hier! kus kus

Hai!

Wat verschrikkelijk, die miskraam! Hoop dat je snel weer zwanger bent!
Hoe ging dat de 1ste keer?

Ik ben ook 23, en kom uit de prov. Groningen.

Wil ook heeel graag snel moeder worden!

Noord-Nederland wordt uitgebreid! Ik ben 26 en kom ook uit Groningen. Is 26 jong genoeg om bij jullie jonge moeders te horen? Ik ben 2 maanden van de pil af, dus wacht nog rustig af...

ik ben ook 23 en mijn  vriend 28, ik  hoop snel zwanger te zijn van ons eerste kindje.
maar mijn ongesteldheid is helemaal niet regelmatig en dat maakt het wel lastig.
na het stoppen van de  pil 8 maanden niet ongi geweest, maar met wat hulp van medicijnen toch nog goed gekomen.
ben nu 16  juni voor het laatst ongi geweest, dus  spannend!
succes allemaal.
groetjes marieke.  

Dag Marieke,

Je was in juni voor het laatst ongesteld, maar nu niet zwanger? Slik je medicijnen om een regelmatige cyclus te krijgen? Misschien heb je je al wel eens voorgesteld en vraag ik naar de bekende weg, maar dat heb   ik dan over het hoofd gezien.

Groetjes,
Marian

Hoi A,

Welkom (terug?) hier!

Allereerst wat ontzettend verdrietig dat je een miskraam hebt gehad. Ik kan me voorstellen dat dit een enorme impact op jullie leven heeft gehad.  Goed te horen  dat jullie er nu weer helemaal klaar voor zijn!

Hoewel ik qua leeftijd niet bepaald tot de jonge moeders gerekend word (30) ben ik het stiekem toch een beetje. Ik word gemiddeld nl. zo rond de 24/25 geschat. Dus ik weet zeker dat als ik 'straks' (ooit?) met een dikke buik rondloop, men geregeld zal denken dat ik wel erg jong ben om moeder te worden (wie weet denken ze wel 'ach, arm schaap... een tienermoeder...' ).

Wij zitten nu in ronde 7 (1e kindje) en ik heb maandag de 14e mijn nod. Nog even nagelbijten dus.

Veel sterkte en succes!

Liefs,

Tammy

Terug
Bovenaan