even voorstellen???

he laura ?
nou ik zal je het even vertellen , de eitjes groeien nog niet goeddonderdag weer terug komen en zien hoe het er voor staat , maar voor de rest gaat het harstikke goed ik maak me er niet te druk over want het komt wel goed, hoe is het met jou??   spannend he die laatste paar dagen ik gun het je van harte , heb je nog last gehad van innestelingbloeding? heb je al een zwangerschaps gevoel , nou ik hoor het wel weer doe het rustig aan en laat de eitjes maar broeden bij ons ha ha

liefs janiek

hoihoi!
Wat klote! wel fijn dat er nu goed naar gekeken wordt ipv elke keer maar te moeten afwachten. Dan heb je denk ik nu wel het gevoel dat er actie is, of zie ik dat verkeerd? Ik moet nog 9 dagen wachten en ben zenuwachtig! Heb geen innestelbloeding gezien, maar las dat dat niet bij iedereen zo is. dus duimen maar weer, heb net ook een ander topic erop gezet (wanneer 1e verschijselen) omdat ik me wel raar voel. Gisterenavond misselijk en vanochtend zo misselijk dat ik echt niks kon eten, terwijl ik wel erge honger had volgens mijn maag, vanavond weer weeig gevoel en een gevoel dat mijn onderbuik helemaal strak staat (terwijl ik een bol buikje heb, ben nl iets te zwaar) dus dat voelt ook raar....  volgende week meer info... sterkte jij!!!

hoi laura,
ik heb nu inderdaad het gevoel dat er nu iets ondernomen word, ik ben echt blij dat ik daar naar toe mag gaan en dat ze het een handje gaan helpen, maar nu even over jou, ik had precies de zelfde kenmerken bij mijn eerste zwangerschap s,ochtends misselijk, en verekken van de honger en als ik moest eten hoefde ik niet meer na een hap zat ik vol, ik had ook last van gevoelige borsten heb je dat ook?? dus het kan maar zo zijn dat je echt zwanger bent ik  echt voor je,nog een paar dagen en dan zul je het weten spannend.......p.s zaterdag komt gorden bij de media markt mijn zoontje vind gorden en joling echt leuk dus we gaan maar even nou veel liefs janiek

hoi! dat heb ik ergens gelezen ja, maar ik dacht dat alleen joling kwam. Heb zaterdag een verjaardag maar weet nog niet of ik overdag of s avonds ga. Hoelaat komen ze? Misschien dat ik ook even ga kijken, vind ze nl echt geweldig! Mijn vriend en ik liggen echt helemaal dubbel bij hun programma en vind gordon ook erg leuk bij just the two of us. (ook leuk programma trouwens!). Heb vandaag een dagje vrij, ben nu niet misselijk (vind het bijna jammer haha!) dus ga zo maar eens wat eten. Liefs!

nou vreemd... op het moment dat ik mijn vorige berichtje opsla word ik me toch een partij misselijk! Echt rennen naar de wc en niet weten of je er voor moet liggen of erop moet zeg maar.... niet overgegeven, zwakt nu weer een beetje af. wat is dit??!??!??!?!?  heb geen rare dingen gegeten, en voel me niet ziek verder... Wou dat ik nu kon testen..

he spannend hoor , ik denk wel dat je zwanger bent ik herken mezelf precies zo, nog een paar dagen en dan kun je testen ,ik had het ook met vlagen, trouwens ik heb op media markt gekeken en alleen gorden komt tussen 15.30 en 16.30, zou je nu niet vast een test kunnen doen en dan over negen dagen nog een misschien dat die het nu al wel aangeeft nou ik ga mijn zoontje zo ophalen die is spelen bij een meisje van de peuterspeelzaal, nou ik hoop dat je niet te misselijk word en als je een test gaat doen laat het me even weten dan.

liefs janiek

hoi laura,
hoe is het met je ????
ik moet straks weer naar het ziekenhuis,ik laat het vanmiddag wel weer weten doe het rustig aan en ik hoor je wel weer.
groetjes janiek

hoihoi! Hoe was het vanmiddag in het ziekenhuis?
Met mij wel prima, vandaag weer aan het werk geweest en ging redelijk, soms wat weeig gevoel maar niet enorm misselijk zoals gisteren enzo. Mijn NOD is officieel pas over 7 dagen dus denk dat ik te vroeg ben om te testen, doe dat dan ook pas volgende week (als ik me in kan houden). Ben wel zo enorm benieuwd! mijn buik voelt  nog steeds raar, verder geen pijn in borsten ofzo, dus tja... liefs laura!

Terug
Bovenaan