even voorstellen

quote: p3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-07-2007 16:55:49'));

hoi nadia

fijn dat je me dat verteld ga ik toch eerder een afspraak maken bij de dokter.
ik ken niemand die dat ook had!
hoe lang ben jij al aan het oefenen, en heb je al kindjes?
voor ons wordt dat de eerste,
nu je me dat hebt gezegt heb ik weer een beetje meer moed.
is je vriendin wel zwanger geworden?  

groetjes

Hoi P3

Ik ben sinds juni bezig maar mijn probleem is dat ik eind maart ben gestopt met de pil maar tot op heden nog niet ongesteld ben geweest mijn dokter zegt dat dat kan en niet hoeft te betekenen geen eisprong heb en dus zwanger kan raken zei zegt dat het wle kan maar ja ik kan me nergens op richten weet niet wanneer ik vruchtbaar ben of zo. Ik heb nog geen kindreren. Jij?
Nee helaas mijn vriendin is nu bijan een jaar bezig en nog niet zwanger maar ze is pas aan het dokteren en weet dus pas dat haar eisprong zo laat is en daardoor niet zwanger wordt 30 juli moet ze weer naar de gyneacoloog ik houd je wle op de hoogte wat ze haar adviseren

groetjes Nadia

hoi nadia

in het begin had ik ook zo een lange cyclus en zei de dokter ook dat ze nu nog niks konden doen omdat dat bij het ontpillen hoort.
ik eb na een jaar 3 maanden ovul test gedaan om er achter te komen maar dat werd me te duur. ik ga nu zeker na de dokter om dat eens na te vragen want heb er eigelijk niet bij stil gestaan met dat innestelen enzo.
hoop voor je dat je snel regelmatig wordt of toch zwanger
ook veel succes aan je vriendin.
dit wordt ook ons eerste kindje

groetjes

hio p3 en nadia,
dit word ook voor ons de eerste kindje, maar hoeveel ronde's we nu hebben gehad????
ik weet wel dat iedereen om ons zwanger word behalve wij, mijn zus bijv is in Dec gestopt met de pil en kwam het in Maart vertellen, een vriendin van me, na 2 maanden bij haar vriend te zijn......... en dan denk ik........... waarom wij nog niet??

soms heb ik wel al druppels 'melk' uit mijn tepels, volgens de HA kon hij er niks aan doen zei hij toen (vorig jaar, toen waren we nog niet er zo mee bezig) hij zei wel dat ik of eingelijk mijn vriend er niet te hard aan moest zitten, en ik er niet teveel bij na moet denken........... is wel makkelijk gezegd he denk ik dan.................... wij zijn nu al bijna een jaar onderweg, naar de geluk...

en een redelijke buik heb ik ook, altijd al gehad hoor niet extreem dik hoor, toen we bij mijn zus op vistite waren zei haar buurvrouw, van wie is er nu zwanger je zus of jij???
Dan denk je............. zal het zo wezen? ik leg ook vaak een hand op mijn buik, gewoon omdat ik dat lekker vind denk ik, maar sommige zeggen goh je lijkt wel zwanger, maar de rode duivels komen nog steeds.......

quote: p3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-07-2007 00:26:58'));

oooh en he lang waren jullie aan het oefenen voor het raak was?
geniet er maar lekker van want het zal snel gaan hoor!
groetjes

Bij ons was het meteen raak. Wat is het soms toch oneerlijk verdeeld hé? Als ik zo dat verhaal lees van die eisprong en zo, zou ik voor de zekerheid maar wat eerder naar de ha gaan. Je bent ook al 2 jaar bezig dus het is ook niet overdreven ofzo, tenzij je er zelf natuurlijk nog geen behoefte aan hebt om te gaan! Nou nogmaals; succes!!
Groetjes Tara

hoi scibby en zoey

ik ken dat gevoel bij mij is ook iedereen zwanger geworden, schoonzus in de eerste
ronden en dan was ze nog altijd aan het klagen en zagen en niet tevreden met het geslacht1
mijn zusje was ook zwanger maar bevallen bij 30 weken vindt ik heel erg  gelukkig gaat met het babytje super heeft de hele zwangerschap afgzien met veel bloedverlies en dan denk ik van oke dat ik het nog niet ben maar op zo'n manier hoeft het ook niet en daar probeer ik dan mijn kracht uit te halen. volgens mij zijn al mijn buren bevallen overal zie ik slingers.
ik ga nu wel eerder na de dokter dat weet ik wel zeker.
groetjes

nog even over je buik bij mij kijken ze er ook zo erg na van ben je nu zwanger of niet
in de familie waren ze zelf aan het roddelen dat we bij het ziekenhuis liepen, niet dat ik me daar voor schaam hoor, maar dat ze het dan even vragen en niet dingen gaan vertellen wat niet is.   mensen zijn vaak heel hard

groetjes en succes iedereen

quote: scibby en zoey reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-07-2007 19:18:31'));

hio p3 en nadia,
dit word ook voor ons de eerste kindje, maar hoeveel ronde's we nu hebben gehad????
ik weet wel dat iedereen om ons zwanger word behalve wij, mijn zus bijv is in Dec gestopt met de pil en kwam het in Maart vertellen, een vriendin van me, na 2 maanden bij haar vriend te zijn......... en dan denk ik........... waarom wij nog niet??

soms heb ik wel al druppels 'melk' uit mijn tepels, volgens de HA kon hij er niks aan doen zei hij toen (vorig jaar, toen waren we nog niet er zo mee bezig) hij zei wel dat ik of eingelijk mijn vriend er niet te hard aan moest zitten, en ik er niet teveel bij na moet denken........... is wel makkelijk gezegd he denk ik dan.................... wij zijn nu al bijna een jaar onderweg, naar de geluk...

en een redelijke buik heb ik ook, altijd al gehad hoor niet extreem dik hoor, toen we bij mijn zus op vistite waren zei haar buurvrouw, van wie is er nu zwanger je zus of jij???
Dan denk je............. zal het zo wezen? ik leg ook vaak een hand op mijn buik, gewoon omdat ik dat lekker vind denk ik, maar sommige zeggen goh je lijkt wel zwanger, maar de rode duivels komen nog steeds.......

Hoi Scibby

Ja dat is zeker niet leuk voor je en rara dat emnsen dat zo zeggen als je een beetje buikje hebt dat hun niet weten kwetsend kan zijn. Ja mijn tweelingzus is nu ook zwanger 15 weken en hadden graag samen willen zijn maar ja zoiets is lastig te plannen en nu daraom voor mij ook moeilijk om er niet mee bezig te zijn al weet ik wel dat het allemaal niet bevorderlijk is maar erg lastig en zeker omdat ik niks kan plannen niet weet eisprong heb

nadia

ach ja je 'wend'er wel aan hoor, dat ze zeggen dat ik een buikje heb, al wil ik graag een ander buikje hahaaha....
en mijn ei??? ik weet ook niet waar die is........... zoek hem ook, ik heb vandaag de HA gebeld en kan er volgende week maandag terecht, ze vroeg me waar het om ging, en ik zei, dat ik wel wat inzicht in mijn cyclus wou, maar deze week was het erg druk, en ik had niet zo'n haast....moest dan wel een lijst mee nemen met de dagen erop wat er tussen zit.... maar die is al klaar...........
maar wel leuk dat je tweeling zus zwanger is........ misschien zijn jullie straks ook wel snel zwanger............. hoop het wel voor je.........

Terug
Bovenaan