even voorstellen

A

Anoniem

Guest
hoi ik ben martine
zaterdag 24,heb een zoon sins 19-12-2007
nu gaan wij voor de 2e.
hoop dat het heel snel mag lukken.

heb van het jg forum veel vrienden over gehouden. en ben een eigen mammas najaar 2007 begonnen, s heel gezellig.

hopelijk is het hier net zo gezelli.
en kunnen we allemaal zwijmelen over wat ons gebeuren gaat.

xxxxx

Hoi martine,
leuk om ooknog een andere jonge moeder "tegen te komen", de meeste hier zijn toch al iets ouder!  Ik ben zelf 23, heb twee kindjes, een van bijna 5 en een van net 2. Wij zijn ook sinds januari begonnen teproberen voor een 3e (voor mijn "nieuwe" vriend de  1e...net hoe je het bekijkt ;) ) Spannend!
Ben je van de eerste snel zwanger geraakt? Ik bij de eerste in een keer,de  tweede, na een miskraam van enkele weken, in 4 keer.

(Wist je trouwens dat 24 jaar het vruchtbaarste jaar is voor een  vrouw!  Goeie hoop dus!)
Groetjes          astrid

hee astrid haha nee dat wist ik niet.
van de eerste heb ik er 4 jaar over gedaan en 7 miskramen.
nu heb ik helaas een vroege miskraam gehad.
de echo liet resten zien.
erg zwaar weer, maar het komt vast goed.

hoe staat heter nu bij jou voor.
wanneer is je nod. de mijne laatste week van de maand.

x

oh jeetje das ff wat anders! goh... dat moet echt rot zijn.
Nu voel ik me eigelijk een beetje lullig te zeggen dat ik na de eerste poging nu overtijd ben... het zegt nog niets, ik voel me niet echt misselijk maar heb wel weer gevoelige borsten... nog even afwachten....
hopeijk gaat het voor jou ook snel, ja, ik weet niets nuttigers te zeggen, sorry :s
liefs as

hoihoi! nou vandaag dus een testje gedaan, het werd toch een keertje tijd... en wat denk je???
 twee mooie streepjes, ik ben harstikke zwanger!!!!! Ik voel me heel gek eerlijk gezegd want ik had het niet verwacht gelijk de eerste keer! Ben dan uitgerekend 16 oktober.... klinkt nog zo ver weg he.... Spannend! en heeeeel leuk!
liefs as

wouw meid wat ben ik blij voor je.
krijg ik wat sterretjes hahaha.

geniet er lekker van.

xxxxx

dank je wel dank je wel ;) ik zalnu voor jou gaan duimen!!!
He, misschien een rare vraag he, maar ik had net vorige week ovulatietesten besteld (dom dom dom), heb jij er wat aan? ik hoef er niets voor te hebben (alleen eventueel verzendkosten), het zijn er 7, zeg het maar :)

liefs as

haha ja graag
martine-spaans@hotmail.com kunnen we mailen.

xxxxx

Terug
Bovenaan