even voorstellen

hoi, ik heb je een mailte gestuurd, mocht je dat nog niet gezien hebben ;)
x as
(ga straks naar de huisarts,voor bloedafname voor testjes o.i.d, ik heb eigelijk geen idee hoe dat hier gaan :s on verra, on verra...)

...ik zie dat ik helemaal niet had gezegd dat ik in Belgie woon...
nou,ik woon dus sinds december in Belgie bij mijn vriend. In het Franse gedeet, net 10 km onder brussel. Vandaar dat ik dus niet weet hoe het hier gaat bij de huisarts e.d.. wordt vervolgd ;)
x

hoi hoi!
daar ben ik nog een keer! Ben net terug van de huisarts hier. Beetje gek... eerst bloeddruk gemeten, was 12/8 dus ik denk in NL termen 120 over 80... toen oren en keel bekeken en klieren gevoeld....????? ze weten hier toch wel waar babys vandaan komen he...!?!?!?!
maar goed, en bloed afgenomen, zondag (?) mogen we bellen voor de uitslag, of ik dus zwnager ben en ik geloof dinsdag krijgen we de rest van de uitslagen voor 3 ziektes en mijn von willebrand op papier, in het NL als ik het goed heb. Nu gyneacoloog bellen voor een eerste echo met 8-10 hebben, dus dat laat ik mijn vriend doen,kan ie gelijk vragen of er eentje tussen zit die een beetje NL of EN praat! Maar we hebben het eerste stapje gezet.
Heb je misschien een leuk idee hoe we het aan mijn schoonmoeder/schoonvader  kunnen vertellen? Ik ben een beetje idee-loos.
Ik hoop voor jou dat je ook snel zwanger ben hoor, ikvoelmebijna schuldig om er zo over te vertellen  terwijl jij  er ook naar verlangt...
x  

Terug
Bovenaan