even voorstellen

Hoi,

gewoon naar de huisarts gaan zoals iedereen al schrijft je verliest er niks mee want voor hetzelfde geld heb je iets wat verholpen kan worden met medicijnen. ik heb 2 jaar gewacht het is voor ons tweede kindje en toen bleek dat mijn prolactine gehalte te hoog was dat maakt moedermelk aan en als dat te hoog is dan krijgt jou lichaam signalen door dat er een zwangerschap is en dan duurd het heel lang voordat je ongesteld word en dat je zwanger raakt. succes.

gr.linda

quote: niekje78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-01-2007 21:29:51'));

Hoi
Ik zou ook gewoon naar de huisarts gaan hoor. Heb ik ook gedaan.
Jelke: wat zei de gyn bij jou??? Ik moet dond voor het eerst. Heb ook hele lange cyclussen.

xxx

Hoi Niekje,

De gyn heeft een inwendige echo gemaakt (zit nu in de 2de week van mijn cyclus) en mijn baarmoederslijmvlies heeft nu de dikte zoals die is op het moment van de eisprong. Normaal zou er nu ook een eitje klaar moeten zijn voor de eisprong, maar dat is niet zo, omdat ik volgens mijn templijsten meestal rond de 3de week mijn eisprong heb, wil hij me volgende week weer terug zien, omdat er dan misschien wel een eitje rijp is.
Ook gaat hij dan een samenlevingstest doen.
Hij zei dat ze misschien met hormonen mijn eisprong gaan vervroegen, zodat het eitje dan gelijk "rijp" is, als mijn baarmoederslijmvlies er ook klaar voor is.

Het is mij allemaal erg mee gevallen en dat zal bij jou vast ook zo zijn !

Veel succes donderdag!! (dan mag ik ook weer )

Groetjes jelka

Hoi Jelka
Dank je wel voor je reactie. ik zag later idd dat je zelf ook een toppic had geopend waar je verhaal in stond. Bedankt dat je nog even hebt gereageerd. Ik moet zeggen nu donderdag dichter bij komt ik er wel weer steeds meer mee bezig ben,... ben erg benieuwd. We willen het ook zo graag. Gelukkig gaat mijn manneke mee.
Hou je op de hoogte! Jij ook heel veel succes
xxx

Met hartkloppingen vandaag bij de HA geweest.
We beginnen maar met een simpel onderzoekje zei de HA...
Ze heeft me wel wat gerustgesteld....
beginnen met een spermaonderzoek. Ik kon bij de secretaresse spullen halen...ik kreeg het een beetje benauwd, moet je daar aan de balie naar spullen vragen.....maar gelukkig, de HA had de secretaresse even ingelicht via de telefoon......

Nu de vriend aan het werk...hhaha...zetten en wachten..
Spannend wat daar uit komt..
We wachten nog maar even af.

groetjes kindje79

Ha Chris,

Je zal merken, hoe vaker je bij de huisarts / gyn bent geweest hoe gewoner het voelt. Er over praten helpt vaak een hoop. De eerste keer bij de huisarts barste ik in tranen uit, de eerste keer bij de gyn bijna en nu kan ik er inmiddels gewoon over praten... Succes ermee !!

Terug
Bovenaan