Even voorstellen

Hoi Gaby,

Welkom (helaas). Mijn ervaring is dat ik hier heel veel steun heb gekregen van alle meiden hier! (nog) Je mag hier al je frustraties, vragen, vreugde etc. etc. kwijt!
We leven erg met elkaar mee en dat is prettig omdat wij (ook helaas) weten wat een ander doormaakt! Dus schroom niet en reageer en plaats zelf berichtjes.
En natuurlijk hopen we altijd voor elkaar dat de ander, en wijzelf, weer heel snel zwanger mogen worden en dat het dan allemaal goed gaat!!

Groetjes Ineke

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie lieve reacties !!!!
Ben vandaag weer aan het werk gegaan ( ik werk maar 5 uurtjes per dag). En heb lekker rustig aan gedaan hoor, maar het ging goed gelukkig. Ik kwam thuis en toen lag er een kaart van mijn collega`s in de brievenbus.
Iedereen leeft zo mee , dat is best fijn hoor.
Ik hoop dat ik jullie ook eens zo kan steunen zoals jullie mij nu een hart onder de riem gestoken hebben!!!

Liefs Gaby
PS hoe voeg je plaatjes vanuit je computer in een bericht in???

Hoi
Fijn dat het iets beter gaat. Probeer het nooit weg te stoppen. Je bent vrij snel aan het werk? Wel goed hoor maar kijk uit he? Soms kun je nog even een terugslag verwachten. Je wilde weten hoe je plaatjes toevoegt? Als je een site gaat waar plaatjes staan klik je met je rechtermuis op dat plaatje en vervolgens op "" eigenschappen". Dan kopieer het het adres achter 'adres'(URL) en die plak je in de balk nadat je het vierkantje hebt aangeklikt met dat bergje erin en dat zonnetje. Soms geeft ie een foutmelding maar gewoon blijven proberen. Er staat een schuin streepje als je je url wilt plakken, die moet je even weghalen!

Succes en sterkte alsnog voor de komende tijd!!

liefs Costa

Terug
Bovenaan